نشست مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران با اعضای شورای مرکزی صنفی کارکنان

تعداد بازدید:۱۲۰۱
این نشست با حضور مدیر کل امور رفاهی و اعضای شورای مرکزی صنفی کارکنان دانشگاه تهران، در روز سه شنبه بیست و نهم مهرماه ۱۳۹۹ در تالار آب نما باشگاه دانشگاه، برگزار شد.
نشست مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران با اعضای شورای مرکزی صنفی کارکنان

این جلسه با حضور مدیرکل امور رفاهی دانشگاه آقای مهندس گودرزی، نمایندگان شورای صنفی آقایان نوروزی، عبدالمحمدی، رضوی آل هاشم و روحی از شورای صنفی مرکزی به همراه جناب آقای نایبی و سرکار خانم مهتاب زاده با هدف تبادل نظر، انتقال اطلاعات و همچنین اطلاع از مراحل انعقاد قرار داد جدید بیمه درمان تکمیلی برگزار شد.

از مهمترین موضوعات مطرح‌شده در این جلسه می‌توان به مواردی همچون: تمدید قرارداد جدید بیمه درمان تکمیلی و افزایش برخی از تعهدات در قرارداد جدید‌‌‌‌‌‌‌ شرکت بیمه ایران، پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص افزایش سقف وام و تسهیلات مالی و تعداد ضمانت‌های بانکی کارکنان، راه اندازی مهد کودک و مسکن کارکنان و… اشاره کرد.

در ادامه مهندس گودرزی مدیرکل امور رفاهی، ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای محترم شورای صنفی دانشگاه و ابراز خوشحالی از برگزاری این گونه جلسات با هدف ارتباط بیشتر با اعضای محترم شورای صنفی به منظور رفع مشکلات همکاران توضیحاتی را ارائه نمودند که می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پیگیری تمدید قرارداد وام بانک سامان.
  • تغییر شیوه استفاده کارکنان از وام و تسهیلات مالی بانک تجارت به شیوه معرفی متقاضیان به بانک.
  • برنامه‌ریزی به منظور افزایش سقف وام قرض الحسنه صندوق رفاه.
  • ارائه گزارش برگزاری جلسات کمیته مددکاری بمنظور حل برخی مشگلات همکاران ارجمند.
  • فعالیت‌های انجام شده در کارگروه زمین و مسکن دانشگاه.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران شورای صنفی کارکنان کارکنان دانشگاه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

ازیتا خلیلی ۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
با سلام من موظف بکیر هستم و سوال و خواهشی که دارم اینه که چرا پوشش بیمه تکمیلی ایران که پوشش خوبی هم داره برای موظفین دانشگاه برقرار نمی کنید تا مشکل بزرگ درمان از دوش ما ساقط بشه و دعای خیر هم بدرقه راه شما باشه ما با کمال میل حاضر به پرداخت هزینه بیمه تکمیلی هستیم ممنون میشم پاسخگو باشید
پاسخ مدیر سایت ۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

باسلام ، امکان پوشش بیمه‌ای موجود ندارد. باتشکر