ثبت نام بیمه درمان تکمیلی (بازنشستگان دانشگاه تهران)

۰۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۳۲۵۱ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها واحد بیمه
تعداد بازدید:۴۰۸۱
قراردادهای بیمه درمان تکمیلی دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ با شرکت سهامی بیمه ایران در قالب دو طرح منعقد گردیده است.
ثبت نام بیمه درمان تکمیلی (بازنشستگان دانشگاه تهران)

با عنایت به تمدید قرارداد بیمه درمان تکمیلی با بیمه ایران از تاریخ: ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۹‬ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ نکات ذیل را به استحضار می‌رساند:

  1. بیمه شدگانی که تا پایان ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ عضو بیمه درمان تکمیلی بیمه ایران بوده‌اند به صورت خودکار به قرار داد جدید منتقل شده‌اند که در صورت نداشتن تغییر، نیازی به مراجعه به سامانه ثبت نام نخواهند داشت.
  2. متقاضیان جدید ثبت نام و یا افرادی که به هر علتی قصد انصراف کلی، افزایش و کاهش تعداد بیمه شدگان افراد تحت تکفل و یا تغییر طرح را دارند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ پس از نصب VPN به سامانه پیشخوان دانشگاه به آدرس: https://my.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

*تاکید می‌گردد به علت رعایت ملاحظات و حفظ سلامتی شما عزیزان ترجیحاً" از طریق سامانه مذکور اقدامات لازم انجام شود. *

  1. همراه داشتن مدارک ثبت نام (شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه) فرد اصلی و افراد تحت تکفل الزامی است.

نکات مهم:

در صورت عدم امکان ورود به سامانه مذکور، متقاضیان گرامی می‌توانند از تاریخ: ۱۰/‏۰۸/‏۱۳۹۹‬ لغایت ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ (ساعت ۹ صبح الی ۱۴) به میز خدمت طبقه همکف ساختمان مرکزی دانشگاه تهران مراجعه نمایند.

بیمه شدگان قرارداد قبل که قصد انصراف کلی، تغییر طرح و کاهش افراد تحت تکفل را دارند تا قبل از ثبت نهایی تغییرات و ارسال لیست به شرکت بیمه ایران، به هیچ وجه از خدمات سیستم الکترونیک سدا استفاده ننمایند. در غیر این صورت پرداخت حق بیمه یک ساله قرارداد الزامی می‌باشد.

 

نکته مهم: جهت استفاده بهینه از امکانات سامانه، استفاده از کلیه مرورگرها بویژه آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم و vpn دانشگاه پیشنهاد می‌گردد در صورت مشاهده هر گونه مشکل در عملکرد فنی سامانه با شماره‌های: ۶۱۱۱۲۱۱۷ -۶۱۱۱۲۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

راهنمای نموداری بیمه درمان تکمیلی قرارداد جدید: ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۹‬ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۳۰

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران بیمه بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.