ارائه تسهیلات کالا کارت توسط بانک مهر ایران ویژه خرید لوازم خانگی

تعداد بازدید:۳۳۴۵۵
ارائه تسهیلات کالا کارت توسط بانک مهر ایران ویژه خرید لوازم خانگی

احتراماً پیرو نامه شماره ۸۳۸۳۱۵۷ در خصوص ارائه تسهیلات کالاکارت از طرف بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه انقلاب به استحضار دانشگاهیان محترم می‌رساند جهت تسهیل کار و صرفه‌جویی در وقت همکاران، مذاکراتی با بانک عامل صورت گرفت و مقرر گردید روزهای دوشنبه هر هفته از تاریخ اول آذر ماه به مدت چند هفته در صورت استقبال تعداد زیاد متقاضیان، کارشناس محترم بانک مهر ایران در محل سالن اصلی باشگاه کارکنان، ورودی درب شرقی از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر حضور و اقدام به تکمیل پرونده متقاضیان این تسهیلات نماید. مستدعی است متقاضیانی که موفق به گرفتن معرفی‌نامه از اداره کل امور رفاهی دانشگاه شده‌اند می‌توانند به همراه ضامن خود و با در دست داشتن اصل کارت ملی، شناسنامه خود و ضامن و تهیه تصاویر خوانا از پشت و روی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه به میز خدمت مستقر در باشگاه مراجعه فرمایند. یادآور می‌گردد همکاران محترم به اندازه نیاز و تعداد کالای مورد نظر می‌توانند مبلغ دلخواه خود را از ۱۰ میلیون تومان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در فرم درخواست وام قید نمایند تا به اندازه توان بازپرداخت خود تسهیلات دریافت نمایند.

در ضمن این اداره کل موفق به کسب موافقت رئیس بانک برای برخوردارشدن کارکنان شرکتی شاغل در دانشگاه از این تسهیلات شد. لذا این عزیزان نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط طبق مقررات بانک، با معرفی ضامن معتبر کارمند و ارائه گواهی کسر از حقوق توسط ضامن از این تسهیلات بهره مند گردند. جهت یادآوری (استفاده از تسهیلات کالا کارت ازمبلغ ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان وام خرید کالا طبق ضوابط و مقررات بانک مهر، از بین انواع محصولات لوازم خانگی شامل برندهای دوو، پاکشوما، اسنوا، جی پلاس، امرسان، هایپرخانگی ایوان و محصولات شرکت کیمیا آنلاین شامل انواع تلفن همراه و لوازم جنبی، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای تخصصی با لوازم جنبی با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۱۲ الی ۱۸ ماهه می‌باشد.

این تسهیلات در قبال ارائه گواهی کسر از حقوق شخص متقاضی و معرفی نامه رسمی از سوی این اداره کل به بانک مذکور و همچنین معرفی یک نفر ضامن رسمی یا پیمانی یا قرارداد معین بدون نیاز به ارائه چک صیادی در کوتاه‌ترین زمان در وجه شخص متقاضی کارسازی خواهد شد).

نکته خیلی مهم اینکه اگر متقاضی بعد از اخذ کالا کارت اقدام به خرید یک مبلغ جزئی از اعتبار موجود در کالا کارت مثلاً ۵ میلیون تومان نماید بانک اقدام به اخذ کل مبلغ ۵۰ میلیون به اضافه ۴ درصد سود سالیانه طی ۱۲ تا ۱۸ ماه باز پرداخت می‌نماید. بنابر این در صورتی که هیچ‌گونه خریدی با این کار صورت نگیرد فقط تا ۲۹ روز بعد از گرفتن کارت می‌توانند اقدام به انصراف و عودت کارت به بانک عامل نمایند.

متقاضیان دانشگاه برای خرید از شرکت گلدیران، می‌توانند از روش‌های زیر اقدام نمایند:
۱. مراجعه به وب سایت Goldiranplus.ir و مشاهده کالاهای موجود و انتخاب مدل مورد نیاز و تماس به شماره ۰۲۱۸۴۷۳۸ داخلی ۱ و درخواست خرید کالا با کالا کارت.
در صورتیکه شماره مذکور پشت خط بودن و موفق نشدن به صحبت کردن با اپراتور می‌توانند عدد ۱ رو به شماره: ۰۹۳۰۷۷۹۹۰۰۵ ارسال کنند که در اسرع وقت همکاران گلدیران با ایشان تماس بگیرند.

‌‌۲. مراجعه به فروشگاه‌های خرده فروشی شرکت گلدیران که طبق لیست زیر که اطلاعات فروشگاه‌های در آدرس زیر قابل مشاهده است. https://www.goldiranplus.ir/page/stores

جهت دریافت لیست مراکز طرف قرارداد با بانک قرض الحسنه مهر ایران کلیک نمائید.

  1. مشتریان تهران.
  2. لیست نمایندگان و فروشگاه‌های اسنوا.
  3. فروشگاه های منتخب شرکت گلدیران.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران فعالیت‌های اداره امور رفاهی دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.