تحویل و توزیع سبد کالا (هدیه شب یلدا)

۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰ کد : ۲۴۴۱۷
تعداد بازدید:۲۳۷۲
هدایایی در قالب سبد کالا جهت تقدیم به کلیه کارکنان اعم از اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان گرامی فراهم شد.

با عنایت رئیس و معاون محترم اداری و مالی دانشگاه به همکاران ارجمند، هدایایی در قالب سبد کالا جهت تقدیم به کلیه کارکنان اعم از اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان گرامی با وضعیت استخدامی رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی تهیه گردیده است. اداره کل امور رفاهی به منظور توزیع هدایا که شامل دو کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم، دو عدد مرغ گرم، یک جعبه شیرینی و دو کیلوگرم آجیل می‌باشد؛ از تاریخ ۲۷/‏۰۹/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۲۹/‏۰۹/‏۱۴۰۰‬ برنامه‌ریزی نموده است.

به همین منظور از مسئولین محترم امور رفاهی واحدها دعوت به عمل می‌آید مطابق جدول ذیل و در تاریخ‌های مقرر از ساعت ۹ الی ۱۲ با وسیله نقلیه و نیروی کار برای دریافت سبد کالای آن واحد، به باشگاه دانشگاه مراجعه و دقیقاً بر اساس لیست اسامی پیوست در نامه ارسالی از اتوماسیون اداری نسبت به توزیع هدایا بین همکاران ارجمند اقدام فرمایند.

ردیف عنوان واحد روز و تاریخ
۱ دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی، فارابی، ابوریحان، علوم و هنرها شنبه ۲۷/‏۹/‏۱۴۰۰
۲ دانشکدگان ارس و دانشکده‌های ادبیات، اقتصاد، الهیات و معارف اسلامی، تربیت بدنی، جغرافیا، حقوق، دامپزشکی، زبان‌ها و ادبیات خارجی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، علوم و فنون، مدیریت، کارآفرینی و مطالعات جهان، ادارات کل تربیت بدنی، شاهد و ایثارگر، حراست و مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان، مرکز بهداشت و درمان، مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی و مؤسسه ژئوفیزیک یکشنبه ۲۸/‏۹/‏۱۴۰۰
۳ دانشکدگان فنی، البرز، کیش، دانشکده‌های معارف، اداره‌های کل امور حقوقی، امور رفاهی، طرح‌های عمرانی و پشتیبانی، امور خوابگاه‌ها، گزینش، امور مالی، منابع انسانی، حوزه ریاست و روابط عمومی، سازمان توسعه و سرمایه گذاری، شهر دانش، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، مرکز آموزش‌های الکترونیکی، مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی، مرکز مشاوره دانشجویی، مرکز مطالعات زنان، معاونت آموزشی، معاونت بین‌الملل، معاونت پژوهشی، معاونت دانشجویی، معاونت طرح و برنامه، معاونت فرهنگی و اجتماعی، مؤسسه بیوشیمی-بیوفیزیک، مؤسسه چاپ و انتشارات، لغت نامه دهخدا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، پارک علم و فناوری، حوزه معاونت اداری و مالی، مؤسسه باستان شناسی، مرکز مطالعات و تحقیقات اجتماعی و مرکز ارزیابی کیفیت دوشنبه ۲۹/‏۹/‏۱۴۰۰

 

با توجه به تحویل و توزیع هدایا بر اساس لیست استخراج شده از سامانه حقوق و دستمزد، این اداره کل امکان جابجایی اسامی بین واحدها را نداشته و افراد مأمور می‌بایست از واحدی که حقوق دریافت می‌نمایند نسبت به تحویل سبد کالا اقدام کنند. تاکید می‌نماید با توجه به عدم امکان نگهداری مواد فاسد شدنی، تحویل اقلام در تاریخ مقرر ضروری است. ضمناً ترتیبی اتخاذ گردد تا کلیه همکاران ارجمند در روز توزیع، برای تحویل هدایا در واحد حضور داشته باشند.

با آرزوی توفیق الهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.