مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک سال ۱۴۰۱

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۶۸۶۴ اطلاعیه ها و بخشنامه ها اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۱۶۹۳
مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک سال ۱۴۰۱

احتراماً، ضمن آرزوی قبولی طاعات، به استحضار می‌رساند بر اساس پیگیری به عمل آمده تعداد محدودی مجوز سالیانه تردد خودرو در محدوده‌های طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا، جهت تخصیص به خودروی همکاران محترم دانشگاه تهران، از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اخذ گردید. متقاضیان دریافت مجوز طرح ترافیک سالیانه می‌توانند درخواست خود را به امور اداری واحد محل خدمت ارسال نمایند.


ضرورت دارد اسامی متقاضیان دریافت مجوز طرح ترافیک به
صورت گروهی در فایل اکسل پیوست درج و همراه تصویر شناسنامه مالکیت خودرو، طی نامه اداری حداکثر تا تاریخ ۲۷/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ ‬ با رعایت نکات ذیل به اداره کل رفاه و سلامت دانشگاه ارسال گردد. یادآوری می‌نماید از ارسال مدارک به صورت انفرادی خودداری فرمائید.
۱ - ثبت مشخصات خودرو توسط متقاضی در سامانه
http://my.tehran.ir الزامی است.

۲- متقاضیان صدور طرح ترافیک باید همزمان با ارسال درخواست، نسبت به افزایش اعتبار حساب شهروندی خود در سامانه "تهران من" به میزان یکی از مبالغ مندرج در جدول پیوست (تعرفه عوارض سالیانه) اقدام نمایند.

۳- تخصیص سهمیه مجوز سالیانه ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱، منوط به تسویه بدهی عوارض سالیانه خودرو و بدهی عوارض تردد سنوات گذشته در محدوده‌های دوگانه و همچنین دارا بودن معاینه فنی معتبر می‌باشد.

۴- در صورتی که وسیله نقلیه به نام همسر متقاضی باشد، علاوه بر شناسنامه مالکیت خودرو، ارسال تصاویر شناسنامه متقاضی و همسر ایشان نیز الزامی است.

۵- با توجه به محدودیت سهمیه، در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از تعداد مجوزهای اخذ شده باشد، صدور مجوز بر اساس اولویت‌های تعریف شده صورت خواهد گرفت.

۶- خودروهایی که برای آنها مجوز سالیانه صادر می‌گردد، تا پایان سال ۱۴۰۱ در محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا مجاز به تردد می‌باشند و نیازمند رزرو مجوز تردد به صورت روزانه یا هفتگی نخواهند بود.

 

دانلود فایل‌های پیوست:

‌‌‌‌جدول تعرفه عوارض سالیانه طرح ترافیک.

لیست درج مشخصات متقاضیان مجوزطرح ترافیک.



لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران فعالیت‌های اداره امور رفاهی دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.