ارسال مدارک جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران (بخشنامه)

تعداد بازدید:۲۰۱۸
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه بخشنامه " بیست و چهارمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز " در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام نمود.
ارسال مدارک جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران (بخشنامه)

به استحضار می‌رساند اداره کل رفاه و سلامت کارکنان در نظر دارد از فرزندان ممتاز اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان گرامی بازنشسته و شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) که در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در پایه‌های تحصیلی مندرج در جدول پیوست شماره ۱ شرط معدل را احراز نموده‌اند و همچنین پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی دوره روزانه و نوبت اول در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در"بیست و چهارمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران" تقدیر به عمل آورد.
ضمناً فرزندان همکاران محترم که از دانشگاه‌های دولتی دوره روزانه و نوبت اول، مطابق موارد ذکر شده در
پیوست شماره ۱ دانش آموخته شده و یا موفق به کسب مقام در المپیادها و جشنواره‌های معتبر شده‌اند نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی، اسامی واجدین شرایط بر اساس
دستورالعمل پیوست شماره ۲ در فرم‌های پیوست شماره ۳ ( sheet های شماره ۱ تا ۶ فایل اکسل) درج و همراه مدارک لازم به صورت گروهی و با نامه رسمی به امضا رئیس محترم یا معاون محترم اداری و مالی واحد حداکثر تا تاریخ ۲۷/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ به اداره کل رفاه و سلامت ارسال گردد.
همکاران گرامی جهت تحویل مدارک به مسئول محترم رفاهی واحد محل خدمت خود مراجعه و از ارسال مدارک به صورت انفرادی یا در گردش این بخشنامه خودداری نمایند. از مسئولین محترم رفاهی تقاضا می‌شود مدارک جمع‌آوری شده صرفاً در قالب فرمت فایل اکسل (پیوست شماره ۳) تنظیم گردد. بدیهی است به مدارک خارج از ضوابط اعلام شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فایل مدارک واجدین شرایط فرزندان ممتاز اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان (رسمی، پیمانی و قراردادی)

 

پیوست شماره ۱

دستورالعمل پیوست شماره ۲

پیوست شماره ۳ -فایل اکسل


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه فرزندان ممتاز معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.