نشست مشترک اداره کل رفاه وسلامت دانشگاه با مدیران بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد.

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۱ کد : ۳۱۰۹۸ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۲۲
با حضور کارشناسان اداره کل رفاه وسلامت دانشگاه و مدیران بانک قرض الحسنه رسالت، نشست مشترکی در اتاق شورای طبقه اول سازمان مرکزی برگزار گردید.

روز سه شنبه مورخ سوم آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور کارشناسان اداره کل رفاه و سلامت دانشگاه و دو تن از مدیران بانک قرض الحسنه رسالت دانشگاه، نشست مشترکی در اتاق شورای طبقه اول سازمان مرکزی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ برگزار گردید.

در این نشست ابتدا مهندس نایبی با عرض خیر مقدم به میهمانان عزیز اقدام به طرح موضوع در خصوص وام‌های قرض الحسنه و بهره مند شدن کارکنان و بازنشستگان دانشگاه تهران از این تسهیلات نمود. سپس آقای روحانی به ارائه توضیحات کاملی از انواع وام‌های مورد نظر و انتظارات این اداره کل از بانک رسالت پرداختند.

در ادامه این جلسه جناب آقای پور النچری، رئیس آموزش عالی بانکداری اسلامی بانک رسالت در خصوص توانمندی‌های این بانک و همچنین ارائه انواع تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد (دو درصد) در صورت افتتاح حساب و تأمین منابع مالی لازم از طرف دانشگاه در این بانک، توضیحاتی بیان داشتند. ایشان به این نکته اشاره داشتند که تمامی متقاضیان تسهیلات دانشگاه برای استفاده از خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت لازم است تا در یکی از شعب بانک رسالت اقدام به افتتاح حساب و احراز هویت نمائید و همچنین می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: pishkhan.rqbank.ir و وارد کردن اطلاعات درخواستی شامل نام و نام خانوادگی، شماره همراه و کد امنیتی به حساب خود دسترسی پیدا کنند.

‌‌‌‌‌‌‌ وی از خدمات ارائه شده در پیشخوان مجازی بانک رسالت، بانکداری مدرن، خدمات چک، خدمات کارت، انتقال وجه، تسهیلات، خدمات سپرده، سهام عدالت و… نام بردند. همچنین از ایجاد رسالت کارت به عنوان زیر مجموعه‌ای از بانک قرض الحسنه رسالت در راستای فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی و به منظور تسهیل در انجام امور مالی نام بردند.

در پایان جلسه مقرر گردید: بانک رسالت جهت استقرار دو دستگاه پیشخوان الکترونیک بانک رسالت در مکان‌های مورد نظر دانشگاه تهران اعلام آمادگی نموده و همچنین در آینده نزدیک نشست مشترک مدیران ارشد دانشگاه با مدیر عامل بانک رسالت جهت تنظیم و اجرایی نمودن تفاهم نامه فی مابین برگزار گردد.

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.