عرضه مستقیم عسل زنبورستان کوچرو

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۰ کد : ۳۱۱۰۲ اخبار برگزیده اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۴۰۱
پیرو هماهنگی به عمل آمده با مزرعه زنبورستان کوچرو، عرضه مستقیم عسل طبیعی برای استفاده کلیه اعضای محترم هیأت علمی، کارمندان و بازنشستگان دانشگاه فراهم گردید.
عرضه مستقیم عسل زنبورستان کوچرو

به استحضار می‌رساند مدیر محترم مزرعه زنبورستان کوچرو، دانش آموخته دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، در نظر دارند مانند سنوات قبل نسبت به عرضه مستقیم عسل طبیعی هر کیلوگرم ۱۹۰.۰۰۰ تومان و هر گرم ژل رویال ۱۹.۰۰۰ تومان در بسته بندی‌های ۱۰ و ۲۰ گرمی به همکاران محترم دانشگاه تهران اقدام نمایند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مسئول محترم رفاهی واحد محل خدمت از تاریخ ۰۷/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ به مدت دو هفته متوالی در روزهای شنبه تا دوشنبه نسبت به پرداخت وجه و ثبت سفارش اقدام نمایند.

نمایندگان رفاهی واحدها پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن ۰۹۳۷۲۴۸۱۸۵۸ میزان عسل مورد نیاز واحد را به زنبورستان اعلام و با پرداخت وجه به شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۸۲۱۱۲۲۴۴۷۱ بانک ملی به نام سرکار خانم سمیه پاشانیا یا پرداخت نقدی و گروهی، ده روز پس از اعلام سفارش، عسل مورد تقاضای واحد را دریافت خواهند نمود.
 

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره خدمات رفاهی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.