بخشنامه بیمه درمان تکمیلی(نحوه پیگیری هزینه‌های درمانی بیمه شدگان)

۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۷ کد : ۳۱۲۸۲ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها واحد بیمه
تعداد بازدید:۱۱۹۷۷
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان در مورد نحوه پیگیری هزینه‌های درمانی مخصوص بیمه شدگان قراردادهای بیمه تکمیلی جدید بخشنامه ای صادر نمود.
بخشنامه بیمه درمان تکمیلی(نحوه پیگیری هزینه‌های درمانی  بیمه شدگان)

قابل توجه کلیه همکاران محترم، رؤسا و معاونین محترم دانشکد گان، دانشکده‌ها، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی دانشگاه تهران

به استحضار می‌رساند، همکاران بیمه شده گرامی می‌توانند پس از ورود به لینک: https://hl.razi24.ir (کاربری و رمز: کد ملی) در منو‌ی اعلام و پیگیری هزینه‌های درمانی مخصوص بیمه شدگان علاوه بر رؤیت مشخصات افراد تحت تکفل خود، می‌توانند نسبت به بارگذاری اسناد هزینه‌های درمانی خود اقدام نمایند و در منو‌ی پیگیری هزینه‌های درمانی، پس از ارزیابی و مشاهده وضعیت (در انتظار دریافت مدارک)، اصل مدارک درمانی را با فرم تحویل مدارک، توسط نماینده محترم رفاهی (طبق جدول حضور قبلی) به واحد بیمه، مستقر در مرکز بهداشت دانشگاه تحویل گردد. (در پردیس کشاورزی و فارابی) به همان روال گذشته عمل خواهد شد.(فرم مربوطه به پیوست ارسال می‌گردد.)

‌‌‌‌پیگیری هزینه‌های درمانی (تا تاریخ ۳۰/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ قرارداد بیمه ایران:

بیمه شدگان محترم می‌توانند از طریق نمایندگان محترم امور رفاهی، مدارک و هزینه‌های بیمارستانی و پا را کلینیکی (تا تاریخ ۳۰/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ خود را در روزهای چهارشنبه هر هفته تا تاریخ ۳۰/‏۰۹/‏۱۴۰۱‬ به کارشناس بیمه ایران در واحد بیمه (مستقر در مرکز بهداشت) اقدام نمایند.

‌‌نکات مهم:

  • لازم به یادآوری است عزیزانی که از بیمه درمان تکمیلی انصراف داده‌اند از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ نباید از خدمات آن استفاده نمایند. در صورت استفاده، امکان انصراف وجود نخواهد داشت.
  • همکارانی که اخیراً خودشان یا اعضای خانواده خود را در بیمه درمان تکمیلی ثبت نام کرده‌اند، پس از گزارش گیری از مرکز انفورماتیک نهایتاً تا پایان هفته به خدمات آنلاین ملحق خواهند شد.
  • (۱۴۵۵۶ نفر) از خانواده بزرگ دانشگاه در سامانه بیمه، بارگذاری شده و امکان استفاده از خدمات آنلاین شرکت بیمه رازی را دارند و حدود ۲۵ نفر از بیمه شدگان (به دلیل خطا در مشخصات شناسنامه‌ای) در حال پیگیری و انجام است.

مدیریت درمان شرکت بیمه رازی هم اکنون با حدود ۵۸۰۰ مرجع درمانی، به سرعت در حال انعقاد قرار داد با مراکز درمانی است و در لینک http://darman.razi24.ir/ شاهد افزایش مراجع خواهید بود.

فرم اعلام خسارت درمان تکمیلی قرارداد ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (شرکت بیمه رازی) فایل WORD را دانلود نمائید

 

 

‌‌‌‌‌‌‌فرم اعلام خسارت درمان تکمیلی قرارداد ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (شرکت بیمه رازی) - فایل PDF را دانلود نمائید

 

 


لینک دانلود فایل

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.