خرید لوازم خانگی و مواد غذایی از فروشگاه شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی هیأت علمی(نقد و اقساط)

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۳ کد : ۳۱۳۶۵ اخبار برگزیده اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۱۷۶۸
پیرو هماهنگی به عمل آمده با شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی هیأت علمی دانشگاه تهران خرید کالاهای لوازم خانگی و مواد غذایی‌‌‌‌‌‌‌، برای استفاده کلیه کارکنان ارجمند دانشگاه فراهم گردید.
خرید لوازم خانگی و مواد غذایی از فروشگاه شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی هیأت علمی(نقد و اقساط)

‌‌‌پیرو هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان با شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی هیأت علمی دانشگاه تهران عرضه کننده کالاهای لوازم خانگی و مواد غذایی‌‌‌‌‌‌‌، به اطلاع می‌رساند؛ اعضای محترم هیأت علمی، کارمندان گرامی دانشگاه می‌توانند محصولات ارائه شده این شرکت را با شرایط تخفیف ذیل خریداری نمایند:

  • نحوه خرید نقدی با امتیاز ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.
  • خرید اقساطی به صورت پرداخت یک سوم قیمت نقد و دوسوم باقی مانده طی ۳ تا ۶ قسط و ۱٫۵ درصد کارمزد دریافت می‌گردد.
  • لازم به توضیح است برای خریدهای زیر ۲ میلیون تومان فقط فیش حقوقی و حکم کارگزینی مهر شده و برای خریدهای با مبلغ بیشتر سفته هم به عنوان ضمانت بازپرداخت اقساط از خریدار دریافت می‌گردد.

همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات به سایت شرکت: https://pdccut.ir/ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۰۵۴۳۳ و ۶۶۹۰۵۴۳۴ تماس حاصل فرمایند و همچنین جهت بازدید محصولات به صورت حضوری از روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت: ۷:۰۰ لغایت ۱۵:۰۰ به دفتر مرکزی شرکت واقع در میدان انقلاب-خیابان کارگرشمالی-بین چهار راه‌های فرصت ونصرت-کوچه حقگو-پلاک۳ مراجعه نمایند.

 

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه خرید کالاهای اساسی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.