انتخاب روابط عمومی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان به عنوان روابط عمومی برجسته دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۹۲۱
روابط عمومی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان به عنوان روابط عمومی برجسته معرفی و همچنین موفق به دریافت تندیس ویژه جشنواره شد.
انتخاب روابط عمومی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان به عنوان روابط عمومی برجسته دانشگاه تهران

دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران‌‌‌‌‌‌‌، که در تاریخ: ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تالار شهید سلیمانی و با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر مهدی شهبازی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر مهدی فکور ثقیه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، دکتر طاهر روشندل اربطانی رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به همراه ابراهیم حسن زاده مدیر کل رفاه وسلامت کارکنان برگزار شد، روابط عمومی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان در محور ارتباطات، انتشارات و مستندسازی به عنوان روابط عمومی برجسته انتخاب و لوح تقدیر و همچنین تندیس ویژه جشنواره را کسب نمود.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

حمیدرضا نائبی ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۴
به نام خدا ضمن عرض تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیرکل محترم رفاه و سلامت و کارشناس مسئول محترم اموراداری و روابط عمومی این اداره کل که با تلاشهای بی وقفه و دلسوزانه خود و ارتباطات خوب با سایر دانشگاه ها و مراکز گردشگری توانسته اند رضایتمندی زیادی بین همکاران شاغل و بازنشسته ایجاد نموده اید. بدینوسیله از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون در خدمت به دانشگاهیان معزز را خواهانم. با تشکر همکار بازنشسته، حمیدرضا نائبی