واگذاری زمین در قالب طرح مسکن ملی(ایوانکی استان سمنان)٫تکمیل ظرفیت ثبت نام

تعداد بازدید:۷۴۸
تعاونی مسکن شماره ۳ کارکنان دانشگاه تهران، با هدف ثبت نام در پروژه ایوانکی استان سمنان در قالب طرح مسکن ملی، اطلاعیه ای صادر نمود.
واگذاری زمین در قالب طرح مسکن ملی(ایوانکی استان سمنان)٫تکمیل ظرفیت ثبت نام

اطلاعیه شماره‬ یک

احتراماً با عنایت به پیگیری و مذاکرات به عمل آمده از سوی شورای سیاستگذاری زمین و مسکن دانشگاه با معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت عمران شهرهای جدید، ۲۰۰ قطعه زمین با کاربری باغ-ویلا در قالب طرح مسکن ملی در شهر جدید ایوانکی استان سمنان به اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی دانشگاه که تا کنون از تسهیلات و خدمات زمین و مسکن یارانه‌ای استفاده ننموده‌اند و "فرم ج" آنها سبز می‌باشد؛ واگذار می‌گردد. علاقه مندان جهت بررسی و اطمینان از"سبز بودن فرم ج" خود می‌توانند به سامانه ثبت نام اقدام ملی مسکن به نشانی: http://saman.mrud.ir مراجعه و سپس درخواست ثبت نام در واگذاری زمین را حداکثر تا تاریخ: ۲۰/‏۰۴/‏۱۴۰۲‬ به اداره کل رفاه و سلامت کارکنان ارسال نمایند.


اطلاعیه شماره‬ دو- ٫ تکمیل ظرفیت ثبت نام زمین باغ-ویلا در ایوانکی در قالب طرح اقدام ملی مسکن

بااحترام، پیرو نامه شماره ۹۸۱۲۵/‏۱۵۷ مورخ ۰۷/‏۰۴/‏۱۴۰۲‬ و نامه شماره ۱۸۱۶۸۵ مورخ ۰۳/‏۰۷/‏۱۴۰۲‬ مبنی بر ثبت نام زمین با کاربری باغ - ویلا در شهر جدید ایوانکی، واقع در استان سمنان به استحضار می‌رساند؛ زمین‌های مذکور در قطعات ۲۰۰ متری با ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات مصوب برای دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است. به منظور تکمیل ظرفیت قطعات، آن دسته از همکارانی که تاکنون از تسهیلات و خدمات زمین و مسکن یارانه‌ای (دولتی) استفاده ننموده‌اند و فرم (ج) آنها سبز می‌باشد و تقاضای خود را بر اساس اطلاعیه مذکور به این اداره کل ارسال ننموده‌اند؛ می‌توانند با مراجعه به نماینده رفاهی واحد محل خدمت نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام نموده و مسئولین محترم رفاهی واحدها نیز فایل اکسل تکمیل شده را به همراه نامه اداری حداکثر تا تاریخ ۲۶/‏۰۷/‏۱۴۰۲‬ به این اداره کل (کارتابل با کد پرسنلی ۱۵۵۷۸) ارسال فرمایند. ضمناً متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اقدام ملی مسکن به نشانی http://saman.mrud.ir از"سبز بودن فرم ج" خود اطمینان حاصل نمایند.


 


 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.