برگزاری انتخابات مجمع عمومی نوبت دوم کانون بازنشستگان دانشگاه تهران

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۱ کد : ۳۵۸۳۱ اخبار برگزیده اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۲۲۲
انتخابات مجمع عمومی نوبت دوم کانون بازنشستگان دانشگاه تهران در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در تالار آب نما باشگاه دانشگاه، برگزار شد.
برگزاری انتخابات مجمع عمومی نوبت دوم کانون بازنشستگان دانشگاه تهران

همزمان با روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان دانشگاه تهران در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲، ساعت ۳۰/‏۱۰‬ صبح با حضور اعضای هیأت علمی و کارمندان بازنشسته و نماینده امور رفاهی خانم یوسفی مقدم در تالار آب نما باشگاه برگزار گردید.

در این مجمع پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، گزارش عملکرد کانون در دوره گذشته توسط هیأت رئیسه مجمع انتخاب آقای دکتر حاجی بابایی ارائه شد و پس از آن سرکار خانم فاطمه لطفی پور بازرس کانون، گزارش مالی کانون را به اطلاع اعضای حاضر در مجمع عمومی رسانید. سپس اعضا در خصوص حق عضویت و تشکیل کمیته‌های تخصصی کانون بحث و تبادل نظر نمودند و در پایان نتایج به تصویب مجمع رسید و پس از آن رأی گیری برای انتخابات اعضای هیأت مدیره جدید برگزار شد.

نتایج انتخابات اعضای هیأت مدیره جدید بدین شرح اعلام شد: آقایان: دکتر احمد حاجی بابایی، دکتر جمال رضایی و خانم‌ها: معصومه محترمی، مینو ارزانی، فاطمه مستخدمی به عنوان اعضای اصلی و آقای نایبی و خانم فاطمه حقیری به عنوان اعضای علی‌البدل، خانم فاطمه لطفی پور به عنوان بازرس اصلی و همچنین آقای سید میرزایی به عنوان بازرس علی‌البدل هیأت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه تهران، به مدت ۳ سال انتخاب شدند.

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.