عدم ارائه خدمات باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه تهران

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۳ کد : ۳۶۳۰۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۳۴
با توجه به اعلام اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران، باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه از روز چهارشنبه، مورخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۲ تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.
عدم ارائه خدمات باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه تهران

قابل توجه کلیه کارکنان و واحدهای پردیس مرکزی دانشگاه و حومه پردیس مرکزی (سازمان مرکزی دانشگاه، دانشکدگان، دانشکده‌ها و واحدهای پردیس مرکزی و...

احتراماً نظر به برگزاری چهار مرحله مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و عدم استقبال پیمانکاران و اعلام انصراف دو نفر از برندگان چهارمین مرحله مزایده باشگاه غذاخوری دانشگاه بدلیل کاهش تعداد مراجعه کنندگان (با عنایت به کاهش ساعت کاری دانشگاه و اعلام شیوه حضور کارکنان محترم واحدها و نحوه بهره مندی ایشان از تعطیلات تابستان)، به استحضار می‌رساند باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه از روز چهارشنبه مورخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۲ تا اطلاع ثانوی و انتخاب پیمانکار اصلح، طبخ و توزیع غذا نخواهد داشت. تقاضا می‌گردد جهت کسب اطلاعات تکمیلی با دفتر باشگاه به شماره‌های ۶۱۱۱۲۴۵۳ - ۶۶۴۰۰۰۳۳ تماس حاصل فرمائید.

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.