بازگشایی باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۲۵۶
باشگاه دانشگاه از ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲،با ارائه غذاهای متنوع در وعده غذایی ناهار بدون افزایش قیمت (با کاهش نرخ غذاها نسبت به قبل) پذیرای میهمانان ارجمند خواهد بود.
بازگشایی باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه تهران

احتراماً با عنایت به پیگیری تعداد کثیری از مراجعین محترم مبنی بر زمان آغاز به کار مجدد باشگاه، به استحضار می‌رساند با موافقت ریاست محترم دانشگاه و در راستای ارائه خدمات مطلوب توسط اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به فرهیختگان گرامی، باشگاه غذاخوری پردیس مرکزی دانشگاه از روز شنبه مورخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ با ارائه غذاهای متنوع در وعده غذایی ناهار با کاهش نرخ غذاها نسبت به قبل پذیرای میهمانان ارجمند خواهد بود.

لازم به ذکر است در سنوات گذشته، نرخ غذاها در صورت افزایش بی رویه مواد اولیه نوع ۱ و یا در شرایط خاص، به میزان ۸ الی ۱۵ درصد تعدیل می‌گردید که در حال حاضر این امر با دیدگاه مثبت و خیراندیش ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع نه تنها تعدیل نگردید، بلکه ۱۰ الی ۱۸ درصد نیز کاهش یافت.

شایان ذکر است ارائه غذاها با نرخ کاهش یافته صرفاً جهت بهره مندی کارکنان دانشگاه تهران، با ارائه کارت پرسنلی، یک غذا در روز و در صف کانتر توزیع غذا میسر خواهد بود و سایر مراجعین روزانه، غذاها را با نرخ نیمه آزاد تهیه می‌نمایند.

1613988404-.gif همچنین در صورت درخواست سرو غذا روی میز توسط مهماندار، سرو در تالار جداگانه و یا طبخ و توزیع غذا در خارج از وعده ناهار یا روزهای غیر اداری (مختص مراسم و میهمانی ها)، نرخ غذاها بصورت آزاد محاسبه خواهد شد.

1613988404-.gif همکاران ارجمند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره‌های: ۶۱۱۱۲۴۵۳ و ۶۶۴۰۰۰۳۳ تماس و یا به سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به نشانی: www.refah.ut.ac.ir مراجعه فرمائید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.