با توجه به اتمام مراحل ساخت مهدکودک دانشگاه،

ثبت نام فرزندان اعضای هیات علمی و کارمندان در مهدکودک دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۸۳۹
اداره کل رفاه و سلامت دانشگاه، طی اطلاعیه ای شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام قطعی مهدکودک دانشگاه تهران را اعلام نمود.
ثبت نام فرزندان اعضای هیات علمی و کارمندان در مهدکودک دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران، به استحضار می‌رساند، پیرو نامه شماره ۹۴۸۹۹۴۵ مورخ ۲۵/‏۰۴/‏۱۴۰۲‬ با یاری خداوند متعال و مساعدت خیر نیک‌اندیش جناب آقای دکتر مصلی نژاد، مراحل ساخت مهدکودک به پایان رسیده و به همت این خیر ارجمند تجهیز و به زودی آماده بهره برداری و حضور فرزندان همکاران گرامی خواهد شد. شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در مهدکودک به شرح ذیل می‌باشد:

شرایط ثبت نام

  • با توجه به ظرفیت مهدکودک از فرزندان ۲ تا ۵ سال ثبت نام به عمل می‌آید.
  • هزینه ثبت برای فرزندان کارکنان مبلغ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در ماه می‌باشد که به طور متوسط در مقایسه با سایر مهدکودک‌های تهران بیش از ۶۰ درصد تخفیف لحاظ گردیده است.
  • ساعت فعالیت مهدکودک مطابق ساعت کار دانشگاه می‌باشد؛ لیکن برای رفاه حال همکاران گرامی نیم ساعت در صبح برای سپردن کودکان و نیم ساعت بعد از ظهر جهت تحویل فرزندان به والدین، به آن اضافه می‌گردد. (ساعت ۷ لغایت ۱۶)

مدارک مورد نیاز ثبت نام

خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی متقاضیان فرم تکمیل شده پیوست را همراه مدارک به نماینده محترم رفاهی واحد محل خدمت تحویل دهند و مدارک به صورت گروهی حداکثر تا تاریخ ۱۵/‏۰۷/‏۱۴۰۲‬ به اداره تعاون و خدمات رفاهی این اداره کل تحویل گردد. تاکید می‌نماید به منظور برنامه ریزی تاریخ مذکور قابل تمدید نمی‌باشد.

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.