اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به همکاران دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۶۰۶۸
طبق توافق صورت گرفته بین دانشگاه تهران و بانک قرض الحسنه مهر ایران، ارائه تسهیلات مالی با سود چهار درصد به همکاران دانشگاه فراهم گردید.
اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به همکاران دانشگاه تهران

در راستای ارائه تسهیلات و خدمات به دانشگاهیان محترم و توافقات حاصله بین دانشگاه تهران و بانک قرض الحسنه مهر ایران، متقاضیان محترم واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان معادل ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال با سود ۴ درصد با اقساط ۱۸ ماهه استفاده نمایند.

‌‌‌‌‌همکاران محترم متقاضی وام قرض الحسنه مهر ایران پس از معرفی و دریافت پیامک آن جهت تکمیل فرایند درخواست وام خود از طریق اپلیکیشن بانک قرض الحسنه مهر ایران یا اینترنت بانک، با در دست داشتن حکم و فیش تأیید شده ضامن و کسر از حقوق ضامن رسمی یا پیمانی نسبت به ارسال و تکمیل درخواست اقدام نمائید.

• مدارک شغلی (ضامن) کسر از حقوق، فیش و حکم کارگزینی
ابتدا اپلیکیشن بانک قرض الحسنه مهر ایران را نصب و مسیر زیر را ادامه دهید.

‌‌‌‌محاسبه اقساط این وام (صد میلیون تومان - معادل ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال با سود ۴ درصد با اقساط ۱۸ ماهه) در وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت زیر برآورد گردیده است:

- قسط اول: ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان.
- قسط سیزدهم: ۶۶۶،۶۶۷ تومان.
- ۱۶ قسط باقیمانده: ۶،۲۵۰،۰۰۰ تومان.
- مبلغ کل برگشت وام توسط وام گیرنده: ۱۰۴،۶۶۶،۶۶۷ تومان.

 

‌‌‌‌‌‌‌همکاران محترم جهت دریافت راهنمای فرایند و نحوه درخواست تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران اینجا را کلیک فرمائید.

 


* همکاران محترمی که جهت دریافت وام به بانک معرفی می‌شوند کد ملی آنها در سامانه وام فعال شده و با ورود به اپلیکیشن از قسمت وام سازمانی فرآیند درخواست خود را تکمیل نمایند.

* همکاران محترم توجه داشته باشند تقاضای خود را فقط از طریق اتوماسیون اداری به مسئول واحد وام و تسهیلات مالی دانشگاه، سرکار خانم الهامی ارسال و از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به این اداره کل جدا" خودداری فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.