مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز (پارک ارم)

تعداد بازدید:۳۷۱
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به اطلاع می‌رساند پیرو توافق صورت گرفته، کلیه همکاران دانشگاه می‌توانند با ارائه کد تخفیف و کارت پرسنلی معتبر، تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ از خدمات مجموعه تفریحی ارم سبز استفاده نمایند.
مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز (پارک ارم)

‌‌‌‌‌‌‌پیرو نامه شماره ۱۵۷/‏۸۱۰۳۸ مورخ ۲۸/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ در خصوص استفاده از مجموعه تفریحی ارم سبز (شهربازی و باغ وحش)، به استحضار می‌رساند اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی تا تاریخ ۳۰/‏۰۹/‏۱۴۰۲‬ با ارائه‬ کد تخفیف می‌توانند با شرایط ذیل از خدمات مجموعه برخوردار گردند. لذا از مسئولین رفاهی واحدها درخواست می‌گردد جهت دریافت کدهای تخفیف به اداره خدمات رفاهی اداره کل رفاه و سلامت مراجعه فرمایند. کارکنان واحدها نیز از نمایندگان محترم رفاهی واحد محل خدمت کد تخفیف دریافت نمایند.

درباره مجموعه تفریحی ارم سبز (شهربازی و باغ وحش)

مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز (پارک ارم)، بزرگترین مجموعه تفریحی ایران که در زمینی به مساحت تقریبی ۷۵ هکتار در پایتخت احداث شده است. این مجتمع با امکانات تفریحی متنوع از جمله سه شهربازی فعال با مجموع ۸ هکتار وسعت و یک شهربازی سرپوشیده چهار فصل (قلعه شادی)، بزرگترین و تنها باغ وحش تهران با انواع حیوانات بومی و غیر بومی متنوع، دریاچه زیبا و بزرگ قایقرانی و ماهیگیری، حمام آفتاب و استخر، سرسره آبی روباز با پوشش مناسب، مجموعه تالارهای پذیرایی کشتی و رستوران مجلل جزیره، در فضایی سرسبز و با طراوت واقع در غرب پایتخت روزانه میزبان هزاران خانواده ایرانی می‌باشد. مجتمع ارم سبز علاوه بر ارائه خدمات به عموم مردم، در راستای رسالت فرهنگی خود ضمن دعوت از وزارتخانه‌ها، شرکتها، سازمان‌ها، نهادها، مساجد، مدارس و … جهت بازدید از امکانات متنوع مجتمع، آمادگی خود را جهت عقد قرارداد به منظور ارائه تخفیف ویژه به پرسنل و خانواده محترم ایشان اعلام می‌دارد. خدمات جانبی از جمله غرفه‌های عرضه مواد غذایی، صنایع دستی، اسباب بازی، پارکینگ خودرو و موتور سیکلت و… از دیگر تسهیلات مجتمع ارم سبز به منظور رفاه حال مراجعین محترم به این مجموعه می‌باشد.

 

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خدمات مجموعه ارم سبز در قبال ارائه کد تخفیف و کارت شناسایی شامل موارد ذیل نیز می‌باشد:
  • - میزان ۳۰ درصد افزایش اعتبار در استفاده از دستگاه‌های شهربازی‌های یک، دو و سه به همراه دریاچه قایقرانی کلیه ایام هفته.
  • - میزان ۳۰ درصد افزایش اعتبار در استفاده از دستگاه‌های قلعه شادی کلیه ایام هفته.
  • - میزان ۳۰ درصد تخفیف در استفاده از بلیط ورودی باغ وحش کلیه ایام هفته.
  • - میزان ۲۰ درصد تخفیف در خرید از باغ گل و گیاه، همه روزه.
  • - میزان ۱۵ درصد تخفیف تالارهای پذیرایی کشتی جهت جشن‌ها و مراسم شامل منوی انتخابی با هماهنگی مدیر تالار.

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.