توزیع بلیط پارک آبی اُپارک تهران (آبان ماه ۱۴۰۲)

۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۷۷۶۱ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۵۴۸
با توجه به پیگیری به عمل آمده با مجموعه تفریحی اُپارک، اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان ارجمند میتوانند در روز چهارشنبه مورخ ۱۷/‏۰۸/‏۱۴۰۲‬ نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.
توزیع بلیط پارک آبی اُپارک تهران (آبان ماه ۱۴۰۲)

با سلام
احتراماً، به استحضار می‌رساند با عنایت به استقبال همکاران محترم، بلیط مجموعه آبی اپارک با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌گردد. به همین منظور نماینده محترم اُپارک جهت عرضه بلیط روز چهارشنبه مورخ ۱۷/‏۰۸/‏۱۴۰۲‬ از ساعت ۱۰ لغایت ۱۵ در دانشگاه تهران مستقر خواهند شد. متقاضیان با توجه به شرایط ذیل و در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به باشگاه دانشگاه می‌توانند نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.
۱. اعتبار بلیط‌ها ۳۰ روز می‌باشد.
۲. بلیط‌های خریداری شده قابل تمدید و جابجایی نمی‌باشد.
۳. قیمت بلیط قبل از تخفیف برای ایام تعطیل ۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال، ایام غیرتعطیل ۴,۷۵۰,۰۰۰ ریال و خردسال (قد کمتر از ۱۲۰ سانتیمتر) ۲,۷۵۰,۰۰۰ ریال می‌باشد.
ضمناً هماهنگی لازم برای استفاده دانشجویان محترم از تخفیف مذکور به عمل آمده است.

 


مشخصات اپارک (Opark) تهران


همان‌طور که گفته شد این مجموعه آبی توسط شرکت white water کانادایی به طور اختصاصی برای مجموعه اُپارک طراحی و اجرا شده و با حدود ۵۰ هزار متر مربع زیر بنا، طراحی لوکس و مدرن، وجود حدود سه هزار لاکر (قفسه نگهدارنده لوازم شخصی) جهت استفاده میهمانان، ۱۴ عدد سرسره مهیج ویژه بزرگسالان، وجود مجموعه الوپیا (جزیره ایمن کودکان)، استخر موج سونامی و رودخانه خروشان توانسته میزان محبوبیت خود را تا حد زیادی بالا ببرد و با پارک‌های آبی در کلان شهرهای دیگر ایران رقابت کند. در مجموعه پارک آبی اُپارک تهران از امکانات تفریحی متنوع و سرسره‌های هیجان انگیزی بهره گرفته شده تا یک خاطره به یاد ماندنی برای علاقمندان به ورزش آبی، هیجان و سلامتی ایجاد شود. حتی بسیاری از افراد از شهرهای اطراف
بلیط قطار یا اتوبوس می‌خرند تا به اوپارک بیایند. در ادامه قصد دارم شما را با تمامی امکانات اُپارک آشنا کنیم. بعد از پایان این یادداشت با دید بهتری می‌توانید برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید.

 

معرفی سرسره‌ه ای اپارک (Opark)


همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، این مجموعه که یکی از
جاهای تفریحی تهران به حساب می‌آید، انواع گوناگونی از سرسره‌های مهیج و پیچ در پیچ را در خود جای داده است و استفاده از هر کدام از آن‌ها می‌تواند تجربه دل‌چسبی را برایتان رقم بزند. سرسره‌های موجود در این پارک آبی عبارت‌اند از:
سرسره ابیس
برای شروع می‌خواهیم از بهترین و مهیج‌ترین سرسره موجود در مجموعه اوپارک تهران صحبت کنیم؛ سرسره ابیس یک تجربه جذاب و خاطره‌ای فراموش نشدنی از شادی و هیجان را در ذهنتان نقاشی می‌کند. در صورت استفاده از این سرسره می‌توانید در مسیر پیچ در پیج و مهیج این سرسره، سر خورده و در نهایت به یک شکاف ۱۸ متری پرتاب شوید! البته در این مسیر فقط به فکر لذت بردن باشید و ذره‌ای ترس به دلتان راه ندهید زیرا اصول و ایمنی و استانداردهای زیادی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید در این پارک فقط به تفریح بپردازید. خوب است بدانید که این سرسره ابیس به عنوان بزرگ‌ترین سرسره موجود در اوپارک ایفای نقش می‌کند.
رالی شیب
یکی دیگر از تفریحات گروهی در اوپارک تهران رالی شیب است. تفریحات آبی به خودی خود هیجان انگیز و جذاب هستند اما وقتی پای مسابقه دادن و رقابت کردن درمیان باشد آن تفریح رنگ و بوی متفاوت‌تری به خود می‌گیرد. برای رقابت دوستانه و تفریح در رالی شیب باید سوار یکی از سرسره‌های شش گانه رالی شیب شوید و به سمت پایین با ترفند خاصی سر بخورید تا بتوانید از نفرات دیگر جلو بزنید. رالی شیب به شما این امکان را می‌دهد که با ۵ نفر از همراهان خود به رقابت بپردازید. این سرسره شامل مسیرهای پیچ در پیج است که در آخر به یک خروجی می‌رسند. کسانی که با سرعت و شجاعت میانه بهتری دارند برندگان این مسابقه خواهند بود.

بهترین زمان رفتن به اپارک

بهترین خبر برای مجموعه آبی این است که در تمام فصول فعال بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در هر زمانی به این مجموعه مراجعه کنند. البته این مجموعه در ایام عید نسبت به روزهای عادی کمی شلوغ‌تر است. دلیل آن هم وجود تورهای متعدد گردشگری به تهران و تهرانگردی است. همان‌طور که می‌دانید تفریحات آبی معمولاً در روزهای گرم سال لذت بیشتری را به همراه دارند پس برای رفتن به این مکان بهتر است اواخر فصل بهار و یا اواخر فصل تابستان را انتخاب کنید.

قوانین و مقررات اپارک (Opark) تهران

 استفاده از مایو در اوپارک الزامی است زیرا وجود زیپ، الیاف زبر و … می‌تواند موجب وارد کردن مشکل فیزیکی به سرسره‌ها شود.
 خوب است بدانید که استفاده از برخی سرسره‌ها برای کودکان ممنوع اعلام شده و تشخیص آن به عهده اپراتورهایی است که در کنار هر وسیله مستقر شده‌اند.
 بدیهی است که کودکان زیر ۱۲ سال باید توسط بزرگ‌تر بالای ۱۸ سال محافظت شوند و این یک دیگر از نکات مهم در اپارک است.
 قبل از ورود به فضای تفریحی اوپارک لطفاً اشیا با ارزش خود را در صندوق امانات قرار دهید و در ازای آن رسید دریافت کنید. اگر این کار را نکنید اُپارک مسئولیتی در قبال گم و یا خراب شدن هیچ چیزی را بر عهده نمی‌گیرد.
 جالب است که بدانید برای استفاده از برخی سرسره‌ها باید هرگونه لنز و عینک را از چشمان خود باز کنید.
 مدیریت پارک حق دارد از هرگونه عکاسی و فیلمبرداری در پارک جلوگیری کرده و وسیله عکاسی را از شما بگیرد.

‌‌‌‌‌‌‌
 


 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.