نمایش خدای کشتار در تالار مولوی دانشگاه تهران

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۳۷۸۲۰ اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۵۰۸
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیریت تالار مولوی دانشگاه تهران، اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان ارجمند میتوانند نسبت به تهیه بلیط این نمایش با (تخفیف ۵۰ درصد) اقدام نمایند.
نمایش خدای کشتار در تالار مولوی دانشگاه تهران


به استحضار می‌رساند با توجه به توافق صورت گرفته با مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران کلیه کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی) شاغل و بازنشستگان محترم دانشگاه تهران امکان حضور در نمایش خدای کشتار در تالار مولوی، (که با هدف بخاطر حمایت از همکاران دانشگاه و رفاه و تأمین اوقات فراغت ایشان و همچنین تیم اجرایی این نمایش که از همکاران و دانشجویان دانشگاه تهران می‌باشند) با تخفیف ۵۰ درصدی فراهم شد.

متقاضیان با توجه به شرایط ذیل و در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت تیوال می‌توانند نسبت به تهیه بلیط نمایش اقدام نمایند.
۱. همکاران گرامی می‌توانند از طریق سایت تیوال جهت تهیه بلیط اقدام نمایند.

۲. و در بخش خرید و درج مشخصات عبارت" کد تخفیف را دارم " را انتخاب کرده و سپس در باکس کد تخفیف عبارت tiwallstudents را درج نمایند.
بدین صورت می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید این نمایش بهره مند شود. فقط همکاران می‌بایست موقع ورود به سالن کارت پرسنلی خود را همراه داشته باشند.

۳. ارائه کد اختصاصی توسط سامانه تیوال و احراز استفاده کنندگان در هنگام ورود به سالن از طریق رؤیت کارت پرسنلی می‌باشد.

۴. نمایش همه روزه از ۱۹ آبان تا ۵ آذر، (به جز شنبه‌ها که تئاتر تعطیل است) ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی مرکز تالار مولوی (به نشانی ۱۶ آذر-جنب کلینیک و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران-سالن اصلی تالار مولوی) اجرا می‌شود.

۵. شماره تماس جهت راهنمایی: ۶۱۱۱۴۴۱۸

‌‌‌‌

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.