خرید بلیط از مجموعه سینماهای بهمن سبز

تعداد بازدید:۵۷۸
با توجه به پیگیری به عمل آمده با مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان ارجمند می توانند از تخفیف ۴۰ درصدی خرید بلیط از مجموعه سینماهای بهمن سبز برخوردار شوند.
خرید بلیط از مجموعه سینماهای بهمن سبز

احتراماً، با عنایت به مذاکرات به عمل آمده با مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز مبنی بر استفاده از تخفیف بلیط سینما برای کارکنان دانشگاه تهران و خانواده محترم آنها به استحضار می‌رساند همکاران گرامی می‌توانند با مراجعه به مسئول محترم رفاهی واحد نسبت به دریافت کد تخفیف اقدام و با ورود به سایت گیشه ۷ به آدرس http://Gisheh7.ir از تخفیف ۴۰ درصدی خرید بلیط از مجموعه سینماهای بهمن سبز برخوردار شوند. با توجه به اینکه کدهای تخفیف برای استفاده یک تا چهار نفر ارائه شده، لذا مسئولین محترم رفاهی واحدها با اطلاع از تعداد کدهای تخفیف مورد نیاز بر اساس اعضای خانوار کارکنان واحد محل خدمت، می‌توانند تا تاریخ ۲۹/‏۰۸/‏۱۴۰۲‬ جهت دریافت کد تخفیف به اداره خدمات رفاهی این اداره کل (جناب آقای فتحی پور) مراجعه فرمایند. تاکید می‌نماید متقاضیان جهت خرید بلیط به نماینده رفاهی واحد مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است لیست سینماهای بهمن سبز و نحوه خرید بلیت از سامانه گیشه ۷ در فایل پیوست درج گردیده است. همچنین همکاران گرامی در صورت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شمار تلفن ۹۲۰۰۹۰۹۹ تماس حاصل نمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.