خرید اقساطی فرش دستبافت

تعداد بازدید:۵۲۹
شرایط خرید اقساطی فرش دستبافت از شرکت شهر فرش، برای کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه تهران اعلام شد.
خرید اقساطی فرش دستبافت

‌‌‌‌‌‌‌پیرو بخشنامه شماره ۹۶۹۹۲۱۹ مورخ ۰۹/‏۰۸/‏۱۴۰۲‬ با عنوان شرایط ویژه خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی و شهر فرش برای همکاران دانشگاه تهران طبق تفاهم جدید این اداره کل با شرکت شهر فرش شرایط خرید اقساطی فرش دستبافت نیز فراهم گردید - لذا همکاران محترم متقاضی می‌توانند در کنار استفاده از شرایط رفاهی بخشنامه قبلی برابر شرایط ذیل درخواست خرید اقساطی فرش دستبافت نیز ارسال نمایند؛

شرایط اخذ معرفی نامه

- کلیه همکاران محترم اعم از کارمندان و اعضای هیأت علمی شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) می‌توانند درخواست خود را با پیوست تصویر آخرین حکم کارگزینی از طریق سیستم اتوماسیون اداری به صورت نامه مستقل خطاب به آقای سید صدرالدین حسینی (اداره کل رفاه و سلامت کارکنان) ارسال فرمایند.

تبصره: همکاران محترم شاغل شرکتی می‌بایستی در خواست خود را با تأیید و امضا مسئول امور اداری واحد مربوطه با پیوست آخرین قرارداد شرکت طرف قرارداد با دانشگاه به صورت نامه مستقل خطاب به آقای سید صدرالدین حسینی (اداره کل رفاه و سلامت کارکنان) ارسال فرمایند.

- کلیه همکاران محترم بازنشسته (کارمندان و اعضای هیأت علمی) می‌توانند درخواست خود را (به صورت مکتوب) با ذکر نام و نام خانوادگی +کد ملی + شماره همراه- با پیوست تصویر آخرین حکم بازنشستگی دانشگاه تهران خطاب به آقای سید صدرالدین حسینی (اداره کل رفاه و سلامت کارکنان) به دبیرخانه سازمان مرکزی ارائه نمایند.

تذکر:

۱- برای تسریع در دریافت معرفی‌نامه، ارسال نامه بصورت مستقیم به مدیر کل رفاه و سلامت، ضرورتی ندارد.

۲- درخواست‌های ارسالی فقط از طریق مبادی فوق الذکر مختص همکاران محترم شاغل و بازنشسته قابل بررسی خواهد بود.

‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.