فروش نقدی و اقساطی خودرو - دایون Y۷

تعداد بازدید:۱۴۷۶
پیرو تفاهم نامه صورت گرفته با شرکت صنایع خودرو سازی ایلیا؛ خرید تعداد محدودی خودرو دایون Y۷ با شرایط نقد و اقساط جهت بهره مندی کلیه کارکنان و اعضای هیأت علمی فراهم شد.
فروش نقدی و اقساطی خودرو - دایون Y۷

((قابل توجه کلیه مدیران، کارمندان و اعضای هیأت علمی محترم شاغل و بازنشسته دانشگاه))

پیرو انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و شرکت صنایع خودرو سازی ایلیا؛ خرید تعداد محدودی خودرو دایون Y7 از محصولات این شرکت با شرایط نقد و اقساط جهت بهره مندی تمامی همکاران محترم اعم از کارمندان و اعضای هیأت علمی رسمی – قراردادی – پیمانی و شرکتی (شاغل و بازنشسته) فراهم گردیده است

شرایط خرید و ثبت نام نقدی

جهت مشاهده قیمت و شرایط خرید نقدی پیوست شرایط نقدی را دانلود نمائید

شرایط ثبت نام وخرید اقساطی

جهت مشاهده شرایط اقساطی پیوست شرایط اقساطی دانلود نمائید

تبصره: استفاده از هرکدام از شرایط فوق منوط به فعال بودن این شرایط در زمان ثبت نام می‌باشد.

- بهای خودرو در حال حاضر به شرح پیوست اعلام گردیده است لذا این موضوع مطابق با آخرین بخشنامه‌های فروش در زمان ثبت نام می‌باشد (در صورت تغییر قیمت برای ثبت نام‌هایی که مهلت پرداخت آنها طبق پیش فاکتور به اتمام رسیده است، قیمت جدید ملاک عمل خواهد بود)

- بهای خودرو با احتساب هزینه بیمه کامل شخص ثالث در زمان ثبت نام، مالیات و عوارض ارزش افزوده و هزینه شماره گذاری می‌باشد.

- تمامی خودرو‌های خریداری شده اقساطی در طول دوره اقساط دارای بیمه بدنه اجباری خواهد بود و هزینه آن سالانه عهده خریدار است

- رنگ خودرو‌ها بر حسب رنگ‌های موجود در سیستم فروش شرکت ایلیا خودرو می‌باشد

- اسناد خودروهای اقساطی تا پایان مدت پرداخت در رهن می‌باشد.

- همکاران محترم با در دست داشتن معرفینامه دانشگاه به نشانی تهران دهکده المپیک – بلوار دهکده – خیابان ۲۵ – خیابان حسینی – پلاک ۱۹ تلفن تماس ۱۴۸۸ نمایندگی مرکزی شرکت ایلیا خودرو مراجعه نمایند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شرایط اخذ معرفی نامه

  • کلیه همکاران محترم شاغل پیمانی و رسمی و قرارداد معین اعم از کارمندان و اعضای هیأت علمی می‌توانند درخواست خود را با پیوست تصویر آخرین حکم کارگزینی از طریق سیستم اتوماسیون اداری به صورت نامه مستقل و مستقیم (شخصاً) خطاب به آقای سید صدرالدین حسینی (اداره کل رفاه و سلامت کارکنان) ارسال فرمایند.
  • کلیه همکاران محترم بازنشسته اعم از کارمندان و اعضای هیأت علمی می‌توانند درخواست کتبی خود را با پیوست تصویر آخرین حکم بازنشستگی دانشگاه تهران مبنی بر صدور معرفی نامه خرید خودرو دایون Y 7 با درج شماره تلفن همراه به دبیرخانه سازمان مرکزی جهت ارسال به آقای سید صدرالدین حسینی (اداره کل رفاه و سلامت کارکنان) تحویل نمایند.

تذکر:

۱- در صورت عدم پیوست احکام کارگزینی معتبر و یا ارسال مدرک مخدوش همراه درخواست، صدور معرفی نامه میسر نخواهد بود.

۲- در خصوص همکاران محترم شرکتی، می‌بایستی در خواست ایشان به پیوست آخرین قرارداد شرکت، توسط مدیر محترم اداری واحد مربوطه ارسال گردد.

۳- صدور معرفینامه فقط به نام شخص همکار محترم دانشگاه تهران ممکن می‌باشد.

۴- بعد از ارسال درخواست، همکاران محترم می‌توانند پس از گذشت دو روز کاری شخصاً به دبیرخانه (واقع در طبقه همکف سازمان مرکزی دانشگاه) مراجعه و اصل معرفینامه خود را دریافت نمایند

۵- به جهت محدود بودن سهمیه در صورت دریافت معرفینامه و عدم استفاده از آن همکار محترم می‌بایستی آن را به این اداره کل عودت نموده و انصراف خود را اعلام نماید.

۶- برای تسریع در دریافت معرفی‌نامه، از ارسال نامه بصورت مستقیم به مدیر کل رفاه و سلامت، خودداری فرمائید.‌‌‌‌‌‌‌

تذکرمهم = رعایت و قبول همه مراحل ثبت نام و خرید خودرو از شرکت ایلیا خودرو توسط متقاضی محترم تماماً مطابق با مقررات و آئین نامه‌های وزارت صمت و شرکت فروشنده (صنایع خودرو سازی ایلیا) به عهده خریدار بوده و این اداره کل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مواردی همچون چگونگی مراحل خرید و ثبت نام و دریافت تسهیلات از بانک و تهیه نوع مدارک لازم برای ثبت نام - مبالغ واریزی و سودهای مربوطه متعلقه و نوع تحویل خودرو و تاریخ تحویل خودرو و غیره ندارد و فقط در راستای تسهیل در رفاه همکاران محترم اقدام به معرفی به شرکت خودرو ساز با صدور معرفی نامه می‌نماید.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.