توسط کانون بازنشستگان دانشگاه تهران

برگزاری دوره آموزشی «بهداشت روانی در دوران بازنشستگی»

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۲ کد : ۳۹۳۰۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۴۴
دوره آموزشی بهداشت روانی در دوران بازنشستگی با همکاری اداره کل رفاه وسلامت کارکنان و کانون بازنشستگان دانشگاه در تاریخ: ۴ بهمن ماه برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی «بهداشت روانی در دوران بازنشستگی»

کانون بازنشستگان دانشگاه تهران با همکاری اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران دوره «بهداشت روانی در دوران بازنشستگی» را برگزار می‌کند.

چکیده محتوای دوره بهداشت روانی در دوران بازنشستگی و راهکارهای غنی‌سازی دوران بازنشستگی

‌‌توجه به پدیدۀ بازنشستگی و طراحی راهکارهای مناسب برای حفظ و تأمین سلامت روانی افراد بازنشسته و غنی‌سازی و بهره‏وری بیشتر در دوران بازنشستگی از اهمیت والایی برخوردار است. سازمان‌ها به‌طورمعمول برای دوران بازنشستگی از نظر امکانات رفاهی گام‌هایی برمی‏دارند، اما غنی‌سازی روانی و اجتماعی و تأمین سلامت روانی افراد بازنشسته مورد غفلت واقع می‌شود.

آنچه که در این هم‌اندیشی مورد بحث قرار می‌گیرد، واکنش‌های افراد به بازنشستگی و برداشت‌های افراد از بازنشستگی و توصیه‌هایی برای ارتقای کیفیت زندگی و غنی‌سازی زندگی در دوران بازنشستگی، مانند معنا بخشیدن به زندگی، برنامه‌ریزی اوقات فراغت، مشارکت در امور اجتماعی، گسترش روابط اجتماعی، انتخاب یک شغل نیمه‌وقت، انتخاب یک سرگرمی سازنده، ورزش و مسافرت و سازگاری با شرایط پس از بازنشستگی است.

این دوره آموزشی، در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ صبح ۳ تا ۱۲ در تالار آب‌نمای باشگاه دانشگاه برگزار خواهد شد.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع کانون بازنشستگان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.