دریافت خدمات بینایی سنجی رایگان، فروش عینک و عدسی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۷ کد : ۴۰۲۸۳ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۵۶۹
با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، کلیه همکاران و بازنشستگان دانشگاه می‌توانند از خدمات تخصصی شرکت ایران آیلند با تعرفه ویژه دانشگاه، استفاده نمایند.
دریافت خدمات بینایی سنجی رایگان، فروش عینک و عدسی

کلیه مدیران - معاونین و کارکنان و اعضای ‌‌‌هیأت علمی محترم شاغل و بازنشسته دانشگاه تهران

‌‌‌‌پیرو پیگیری اداره بیمه و سلامت دانشگاه و تفاهم نامه اداره کل رفاه و سلامت و شرکت ایران آیلند در حوزه خدمات و فروش عینک و عدسی (طرف قرارداد با بیمه رازی) همکاران محترم می‌توانند ضمن دریافت بینایی سنجی رایگان، از تخفیفات ۵۰% در کلیه خریدها و استفاده انلاین از سقف مندرج در بیمه رازی (جهت عینک طبی) خود نیز استفاده نمایند؛ لذا به جهت رفاه حال کلیه همکاران عزیز با همت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و همکاری بیمه رازی و موافقت و مساعدت جناب آقای دکتر شهبازی معاونت محترم فرهنگی دانشگاه این شرکت از تاریخ چهارشنبه مورخ ۱۶/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ در داخل دانشگاه (در مکان باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران) مستقر گردیده و به ارائه خدمات مستقیم به همکاران عزیز می‌پردازد.

مکان استقرار: خیابان ۱۶ آذر - انتهای حیاط کلینیک ۱۶ آذر - باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران

ساعت کار: شنبه تا چهار شنبه - ‏۸‬ صبح الی ۱۶ عصر

حضور اپتومتریست (بینایی سنجی رایگان): روزهای زوج از ساعت ۹ الی ۱۳

ضمناً خدمات قابل ارائه به شرح ذیل می‌باشد:

۱- بینایی سنجی رایگان: به منظور رفاه حال اعضای هیأت علمی و پرسنل و خانواده محترم دانشگاه، خدمات بینایی‌سنجی رایگان برای این عزیزان در طی دوره تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.