بیست و ششمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۰۷۸
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه بخشنامه " نحوه ارسال مدارک بیست و ششمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز " در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام نمود.
بیست و ششمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران

به استحضار می‌رساند اداره کل رفاه و سلامت کارکنان در نظر دارد مطابق سنوات گذشته از فرزندان ممتاز اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان گرامی بازنشسته و شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در پایه‌های تحصیلی دانش آموزی شرط معدل را احراز نموده‌اند و همچنین پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی دوره روزانه و نوبت اول در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مطابق شرایط مندرج در جدول پیوست شماره (۱) در"بیست و ششمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران" تقدیر به عمل آورد.
ضمناً فرزندان همکاران محترم که از دانشگاه‌های دولتی دوره روزانه و نوبت اول، دانش آموخته شده و یا موفق به کسب مقام در المپیادها و جشنواره‌های معتبر شده‌اند نیز با شرایط مندرج در جدول مذکور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است دانش آموزان مدارس استثنایی و با شرایط خاص در تمام پایه‌های تحصیلی مشمول این بخشنامه می‌باشند.
خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی، اسامی واجدین شرایط بر اساس دستورالعمل
پیوست شماره ۲ در فرم‌های پیوست شماره ۳ ( sheet شماره ۱ تا ۶ فایل اکسل) د رج و همراه مدارک لازم به صورت گروهی و با نامه رسمی حداکثر تا تاریخ ۰۶/ ‏۰۸ /‏۱۴۰۳ به اداره کل رفاه و سلامت کارکنان ارسال گردد. همکاران گرامی جهت تحویل مدارک به مسئول محترم رفاهی واحد محل خدمت خود مراجعه و از ارسال مدارک به صورت انفرادی یا در گردش این بخشنامه خودداری نمایند.

از مسئولین محترم رفاهی تقاضا می‌شود مدارک جمع‌آوری شده صرفاً در قالب فرمت فایل اکسل (پیوست شماره ۳) تنظیم گردد.


‌‌‌‌‌فایل مدارک واجدین شرایط فرزندان ممتاز اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان (رسمی، پیمانی و قراردادی):

پیوست شماره ۱- شرایط احراز جهت تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران

دستورالعمل پیوست شماره ۲- دستورالعمل جمع آوری، تنظیم و ارسال مدارک

پیوست شماره ۳ -فایل اکسل

‌‌‌‌


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.