بخشنامه - پروژه مسکونی (شرکت کیسون) با اولویت اعضای هیات علمی جوان

تعداد بازدید:۲۱۴۸
بخشنامه - پروژه مسکونی (شرکت کیسون) با اولویت اعضای هیات علمی جوان

‌‌‌‌‌‌‌با استناد به نامه شماره ۱۰۵۰۷۵/‏۶۶/‏۶‬ مورخ ۰۲/‏۰۵/‏۹۸‬ ستاد امور رفاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منضم به اعلام مشخصات و شرایط مشارکت در پروژه مسکونی اساتید به استحضار می‌رساند؛ ستاد امور رفاهی وزارت عتف نسبت به انعقاد تفاهم نامه با شرکت ساختمانی کیسون برای خرید و احداث تعداد محدودی واحد مسکونی واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) خروجی جلال آل احمد، ضلع شمال غربی اقدام نموده است. نظر به محدودیت واحدهای پروژه، اعضای محترم هیأت علمی جوان و نخبه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که کمتر از ۱۰ سال سابقه عضویت هیأت علمی دارند در اولویت ثبت نام می‌باشند که سهم مشارکت اعضای محترم هیأت علمی جوان دانشگاه تهران ۴۰ نفر اعلام گردیده است.

خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی، اعضای محترم هیأت علمی جوان آن واحد که متقاضی مشارکت در پروژه می‌باشند، بر اساس اولویت‌های اعلام شده در نامه مذکور نسبت به واریز قسط اول پروژه مطابق جدول مندرج در پیوست نامه، به حساب جاری شماره ۳۶۰۵۱۰۹۸۰ به نام ستاد امور رفاهی اعضای هیأت علمی نزد بانک تجارت شعبه میلاد نور، کد ۳۱۹۰ اقدام نموده و فیش واریزی را به همراه درخواست کتبی به صورت گروهی یا انفرادی حداکثر تا تاریخ ۲۰/‏۰۵/‏۹۸‬ به اداره کل امور رفاهی دانشگاه ارسال نمایند.

با توجه به محدودیت واحدها، اولویت معرفی افراد به ستاد رفاهی وزارت علوم بر اساس تاریخ فیش واریزی متقاضیان خواهد بود. چنانچه اعضای محترم هیأت علمی واریز وجه را به روزهای آخر مهلت مندرج در نامه موکول نمایند (۲۰/‏۵/‏۹۸)‬، قبل از واریز وجه برای اطمینان از وجود سهمیه خالی با شماره تلفن‌های ۶۱۱۱۳۰۰۳ یا ۶۱۱۱۲۶۸۹ تماس حاصل فرمایند.

همکاران محترم برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت ستاد امور رفاهی به نشانی http://setadrefahi.msrt.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.