برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان دانشگاه تهران

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۷ کد : ۹۸۹۸ اخبار برگزیده اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۱۷۵۳
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده کانون بازنشستگان دانشگاه تهران(نوبت دوم)، با حضور جمعی از بازنشستگان عضو کانون و نماینده وزارت کشور، مورخ ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در محل تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا برگزار شد.
برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان دانشگاه تهران

در ابتدای مراسم، مهندس گودرزی مدیرکل امور رفاهی دانشگاه، ضمن خوش‌آمدگویی و قدردانی از حضور بازنشستگان محترم، به ارائه توضیحاتی از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده برای تشکیل مجمع عمومی کانون، با رعایت نکات مندرج در اساسنامه پرداختند و اهداف و ضرورت تشکیل و فعالیت کانون بازنشستگان دانشگاه تهران را تشریح نمودند. ایشان در ادامه فرمودند: جایگاه این کانون باید حفظ و تقویت شود و اکنون که دوره مسئولیت اعضای هیأت مدیره قبل پایان یافته، ضمن تشکر از زحمات و فعالیت‌های این عزیزان، از اعضای جدید که در پایان مجمع انتخاب می‌شوند انتظار می‌رود با اهتمام به مسائل بازنشستگان، برنامه‌ریزی برای قشر بازنشسته تأثیرگذار باشند و اداره کل امور رفاهی نیز آمادگی خود را برای انجام هر گونه همکاری در این زمینه اعلام می‌دارد.

پس از بحث و تبادل نظر، اعضای هیأت رئیسه کانون، برای اداره جلسه از بین حاضرین انتخاب شدند. سپس نماینده وزارت کشور با ایراد سخنانی موارد لازم جهت رسمیت یافتن و تأیید مصوبات مجمع را متذکر شدند.

در ادامه گزارشی از فعالیت‌های انجام شد، در سه سال گذشته توسط مدیران مربوطه ارائه شد.

در ادامه مجمع، کاندیداهای جدید هیأت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه تهران به معرفی خود پرداختند و در نهایت انتخابات مجمع کانون برگزار و بازنشستگان رأی خود را به صندوق ریختند.

در پایان پس از شمارش آرا، اعضای هیأت مدیره جدید به شرح ذیل به مدت سه سال انتخاب شدند:

اعضای هیأت مدیره به ترتیب اکثریت آرا:

جناب آقای دکتر احمد حاجی بابایی، سرکار خانم معصومه محترمی، سرکار خانم فاطمه زکی، جناب آقای دکتر محمدعلی راد و سرکار خانم مینو ارزانی به عنوان اعضای اصلی و سرکار خانم فاطمه لطفی پور به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران کانون صنفی بازنشستگان


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.