به منظور تعامل دوسویه

جلسه مدیر کل امور رفاهی دانشگاه تهران با مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۸ کد : ۱۰۴۳۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۱۶
این جلسه با حضور مدیر کل امور رفاهی دانشگاه و مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک در مورخ ۳ دی ماه ۱۳۹۸در محل آسایشگاه کهریزک برگزار شد.
جلسه مدیر کل امور رفاهی دانشگاه تهران با مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک

در این نشست صمیمی که آقای مهندس گودرزی مدیر کل امور رفاهی دانشگاه و مسئولین واحدهای بیمه و تعاون اداره کل امور رفاهی نیز حضور داشتند، ابتدا آقای دکتر احمدی مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک، توضیحاتی درباره مجموعه کهریزک تهران و کرج ارائه دادند.

ایشان در بخشی از سخنان خود به کمک خیرین نیکوکار اشاره کردند که این افراد علاوه بر کمک‌های مادی و وقف بخش یا تمام اموال و دارایی خود، با انجام خدماتی نظیر شستشو و.... به مجموعه کهریزک کمک می‌نمایند. این نوع دوستی و محبت به گونه‌ای است که تعدادی از نیکوکاران در نوبت انجام این گونه خدمات قرار دارند. وی همچنین اذعان داشتند بخش اعظم هزینه‌های مجموعه کهریزک از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و کمتر از ۱۵% این هزینه‌ها توسط بهزیستی و سایر سازمان‌های ذیربط پرداخت می‌گردد.

مدیرعامل خیریه کهریزک یکی از مشکلات کهریزک را بالا بودن هزینه‌های دارو و درمان اعلام نمودند که با توجه به کهولت سن ساکنین آسایشگاه، بیمه‌ها نیز شرایط سختی را جهت ارائه خدمات به این قشر پیشنهاد می‌نمایند.

در ادامه مدیر کل امور رفاهی ضمن تشکر از مسئولین و کارکنان کهریزک و تبریک به مناسبت فراهم آوردن مجموعه‌ای کم نظیر، آمادگی دانشگاه تهران را جهت هر گونه همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله مذاکره با شرکت‌های بیمه جهت انجام خدمات بیمه‌ای به بیماران بستری شده در کهریزک اعلام نمودند و پیشنهاد دادند با توجه به اینکه تکریم سالمندان و معلولین یک وظیفه اخلاقی است، مسئولین و کارکنان دانشگاه بازدیدهای دوره‌ای و عیادت از ساکنین کهریزک داشته باشند که این امر با استقبال آقای دکتر احمدی همراه بود.

مهندس گودرزی همچنین بیان داشتند واقعیت این است که دوران کهنسالی برای همه ما در راه است و از آن گریزی نیست. بسیاری از افراد در این شرایط ناتوان می‌شوند و بنا به دلایلی خانواده‌ها قادر به نگهداری از این قشر نیستند، بنابراین وجود چنین امکاناتی از اهم امور است تا فضایی آرام برای سالمندان جامعه ایجاد شود. به همین منظور آقای دکتر احمدی نیز اعلام نمودند در صورت نیاز کارکنان دانشگاه تهران یا خانواده آنها به استفاده از خدمات مجموعه کهریزک، آماده هر گونه همکاری می‌باشند.

کلید واژه ها: اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران دانشگاه تهران فعالیت‌های اداره امور رفاهی دانشگاه تهران چشم انداز رفاهی ارائه گزارش عملکرد رفاهی آسایشگاه خیریه کهریزک


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.