بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران(بهار ۱۳۹۹)

تعداد بازدید:۴۳۷۳
اداره کل امور رفاهی دانشگاه در فصل بهار ۱۳۹۹ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می‌باشد.
بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران(بهار ۱۳۹۹)

به استحضار می‌رساند اداره کل امور رفاهی دانشگاه برای ایام نوروز ۱۳۹۹ از مورخه ۲۶/‏۱۲/‏۱۳۹۸‬ لغایت ۱۶/‏۱/‏۱۳۹۹‬ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی، متقاضیان ارجمند با توجه به تاریخ دوره‌های هر یک از مراکز اقامتی جدول پیوست و همچنین شرایط اعلام شده (پیوست) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۰۴/‏۱۲/‏۱۳۹۸‬ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل امور رفاهی دانشگاه به آدرس: refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ مرکز همایش‌های علمی دانشگاه تهران از ساعت ۸ لغایت ۲۰ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانلود لیست_مراکز_اقامتی_و_شرایط_پذیرش_نوروز _۱۳۹۹.

دانلود جدول_شروع_زمانی_ثبت_نام.

دانلود جدول_دوره‌های_نوروزی _۱۳۹۹.

سامانه رزرواسیون اقامتگاه‌ها و امکانات دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران مرکز همایشها هدایا و تسهیلات سفر


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.