صدور مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۱۳۹۹(بخشنامه)

تعداد بازدید:۲۲۲۴
بر اساس پیگیری به عمل آمده اداره کل امور رفاهی دانشگاه از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و بر اساس مجوز مورخ ۳۱/‏۰۳/‏۹۹‬ این سازمان، تعداد محدودی سهمیه طرح ترافیک سالیانه، جهت خودروی اعضای محترم هیأت علمی و مدیران گرامی دانشگاه اختصاص یافته است.
صدور مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۱۳۹۹(بخشنامه)

نمایندگان محترم رفاهی واحدهای دانشگاه تهران می‌بایست اسامی متقاضیان دریافت مجوز طرح ترافیک را به صورت گروهی در فایل اکسل پیوست درج و همراه نامه اداری و تصویر شناسنامه مالکیت خودرو، با توجه به موارد ذیل حداکثر تا تاریخ ۰۹/‏۰۴/‏۹۹‬ ‬ به اداره کل امور رفاهی دانشگاه ارسال نمایند.

۱ - ثبت مشخصات خودرو در سامانه http://my.tehran.ir الزامی است.

۲- تخصیص سهمیه مجوز سالیانه ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۱۳۹۹، منوط به تسویه بدهی عوارض سالیانه خودرو و بدهی عوارض تردد سنوات گذشته در محدوده‌های دوگانه و همچنین دارا بودن معاینه فنی معتبر می‌باشد.

۳- با توجه به محدودیت سهمیه، ثبت نام در سامانه مذکور و معرفی به اداره کل امور رفاهی به منزله تائید صدور مجوز طرح ترافیک نبوده و در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از تعداد مجوزهای اخذ شده باشد، بر اساس مرتبه علمی، سن و مسئولیت اجرایی آنها اولویت بندی و تخصیص مجوز صورت خواهد گرفت.

۴- همکاران محترمی که در اولویت تخصیص صدور طرح ترافیک قرار می‌گیرند، ضرورت دارد پس از اعلام مراتب از سوی اداره کل امور رفاهی، نسبت به افزایش اعتبار حساب شهروندی خود در سامانه فوق، حداقل به میزان یکی از مبالغ مندرج در جدول پیوست (تعرفه عوارض سالیانه) اقدام نمایند.

۵- در صورتی که وسیله نقلیه به نام همسر متقاضی باشد، علاوه بر شناسنامه مالکیت خودرو، ارسال تصاویر کپی شناسنامه متقاضی و همسرشان الزامی است.

۶- خودروهایی که برای آنها مجوز سالیانه صادر می‌گردد، تا پایان سال ۱۳۹۹ در محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا مجاز به تردد می‌باشند و نیازمند رزرو مجوز تردد به صورت روزانه یا هفتگی نخواهند بود.


‌‌‌* فرم درج اسامی گروهی متقاضیان_طرح_ترافیک *

*‌‌ جدول تعرفه عوارض سالیانه طرح ترافیک *


جهت دریافت فایل‌های اکسل اینجا را کلیک کنید

‌‌‌‌‌‌


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه طرح ترافیک اداره خدمات رفاهی اهداف اداره کل رفاهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.