برگزاری "نشست مسئولین امور رفاهی واحدهای دانشگاه تهران"

نشست مسئولین امور رفاهی روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شد.
تعداد بازدید:۲۹۴۴
نشست مسئولین امور رفاهی واحدهای دانشگاه، (بیستم اسفند ماه ۱۳۹۹) با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه، مدیر کل امور رفاهی و مسئولین رفاهی واحدهای دانشگاه، در تالار دهشور پردیس علوم برگزار شد.

دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، در ابتدای سخنان خود بیان داشتند:" کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران حق زیادی بر گردن این دانشگاه بزرگ دارند و وظیفه تک تک ما می‌باشد که قدردان زحمات تمامی این عزیزان باشیم".

نشست مسئولین امور رفاهی واحدهای دانشگاه، بیستم اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه، مدیر کل امور رفاهی و مسئولین رفاهی واحدهای دانشگاه، با رعایت تمامی ملاحظات و پروتکل‌های بهداشتی در تالار دهشور پردیس علوم برگزار شد، دکتر سعید یزدانی، خاطر نشان کرد: "دغدغه مسکن یکی از مسائل مهم و کلیدی کارکنان دانشگاه تهران و برطرف نمودن آن را از اولویت‌های دانشگاه می‌باشد و همچنین بیان داشتند که ما از مسئولین رفاهی انتظار داریم با ارائه ایده و پیشنهادهای خود در تمامی مسائل رفاهی دانشگاه به معاونت اداری و مالی، جهت طرح در هیأت رئیسه و دریافت مجوزهای لازم مساعدت و تلاش بیشتری نمایند. عدم دسترسی به اهداف و ایده‌های دانشگاه با توجه به وجود محدودیت‌های اقتصادی و سیاسی و شیوع بیماری کرونا، بالا بردن سطح رفاهی کارکنان و بازنشستگان دانشگاه، از دیگر مواردی بود که ایشان در سخنان خود به آنها اشاره نمود.

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران، همچنین در پایان سخنان خود تشکر ویژه‌ای از مدیرکل امور رفاهی، مسئولین رفاهی واحدها و زحمات شبانه‌روزی تمامی همکاران اداره کل امور رفاهی در راستای تأمین رفاه کارکنان دانشگاه نمودند.

مهندس گودرزی، مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران نیز ضمن خیرمقدم، سپاسگزاری و ابراز خرسندی از حضور مسئولین رفاهی واحدها و تبریک فرارسیدن ماه رجب و عید مبعث، به ارائه توضیحات و گزارشی از عملکرد واحدهای اداره کل امور رفاهی در سال ۱۳۹۹ و همچنین برنامه‌های آتی آن اداره کل پرداختند.

از مهمترین نکات ارائه شده در گزارش عملکرد مدیر کل امور رفاهی دانشگاه می‌توان به مواردی همچون: "پیگیری پروژه شهر جدید هشتگرد با هدف تأمین مسکن کارکنان، تأسیس مجتمع خدمات رفاهی دانشگاه تهران، ارائه خدمات و برقراری پوشش بیمه‌ای بیمه‌شدگان از طریق سیستم الکترونیک سدا (بدون وقفه) از ابتدای آبان‌ماه ۱۳۹۹، (افزایش تعهدات) در هر دو طرح بیمه درمان تکمیلی و… اشاره نمود ".

مدیر کل امور رفاهی دانشگاه، در پایان سخنان خود، از ریاست دانشگاه، معاون اداری و مالی، تمامی همکاران اداره کل امور رفاهی و مسئولین امور رفاهی واحدهای دانشگاه، حاضر در سالن صمیمانه قدردانی و تشکر کردند.

شایان ذکر است در بخش دیگر نشست نیز، مسئولین رفاهی واحدهای دانشگاه به پرسش و پاسخ با موضوع، مروری بر قرارداد بیمه درمان تکمیلی در سال: ۱۳۹۹ -۱۴۰۰‌‌، با حضور نمایندگان شرکت بیمه ایران پرداختند.

در پایان برنامه‌های این نشست، پس از پخش موسیقی زنده و نماهنگ به مناسبت عید مبعث، برنامه قرعه کشی و اهدا لوح تقدیر و جوایز انجام پذیرفت.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران نشست سالیانه مسئولین رفاهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.