نشست مدیران رفاهی دانشگاههای سطح یک کشور برگزار شد.

تعداد بازدید:۱۸۷۰
یازدهمین نشست مدیران رفاهی دانشگاههای سطح یک کشور ۵ و ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
نشست مدیران رفاهی دانشگاههای سطح یک کشور برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست پس از پخش آیاتی از کلام‌الله مجید، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به اعضای حاضر در جلسه خیر مقدم گفتند. دکتر سید مهدی ابطحی ابراز امیدواری کرد این نشست زمینه ساز توافقات مهمی برای اقدامات رفاهی مناسب و یکپارچه در دانشگاه‌های کشور باشد.

در ادامه مهندس سید محمد بیدکی رئیس اداره رفاه دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه در طی دو سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا جلسه حضوری برگزار نشده، ضمن تشکر از مدیرانی که به صورت حضوری در جلسه حاضر بودند، خاطر نشان کرد بررسی و پیگیری موضوعات بیمه تکمیلی عمر و درمان، گردشگری و مسکن کارکنان دانشگاه از موارد مهمی باشد که می‌بایست با استفاده از تجربیات دانشگاه‌ها به نتایج خوبی دست یابیم تا بتوانیم خدمات رفاهی مناسبی به همکاران دانشگاهی ارائه دهیم.

ایشان در ادامه بیان داشتند: با توجه به اینکه هریک از دانشگاه‌ها در کشور از امکانات رفاهی و مهمانسرا برخوردار هستند، لازم است اطلاعات امکانات گردشگری بین دانشگاهی به صورت تهاتر به اشتراک گذاشته شود و در صورت امکان با طراحی یک سامانه رزرواسیون مشترک، اطلاعات واحدهای قابل تهاتر هر دانشگاه در آن ثبت و کلیه کارکنان بتوانند از آن استفاده نمایند.

در خصوص یکسان سازی وام ۲۰ ساله مسکن کارکنان دانشگاه تهران مشابه اعضای هیأت علمی نیز مقرر شد، موضوع طی صورت جلسه رسمی به شورای معاونان اداری مالی دانشگاه‌های سطح یک کشور منعکس شود تا در صورت موافقت از طریق ستاد رفاهی وزارت علوم بررسی و اقدام گردد.

در این نشست که در دو بخش صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه، مورخ ۵ آبان برگزار گردید، علاوه بر معرفی سامانه جامع خدمات رفاهی دانشگاه‌های فردوسی مشهد، اصفهان و همچنین رونمایی از سند جامع رفاهی دانشگاه شیراز، نمایندگان مجتمع اقامتی از شهرکرد و همچنین یک شرکت بیمه‌ای از مشهد، به عنوان مهمان در جلسه حضور و درباره خدمات شرکت خود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور توضیحاتی را ارائه دادند.

بازدید از خدمات دو شرکت گردشگری در شهر اصفهان در روز پنجشنبه، مورخ ۶ آبان نیز توسط مدیران رفاهی دانشگاه‌ها انجام و تبادل نظر با اعضا صورت گرفت.

در پایان نشست یازدهم با توافق کلیه اعضا مقرر گردید: چهار کارگروه تخصصی با موضوعات؛ بیمه، گردشگری، وام و هدایا، تعاون و مسکن از میان دانشگاه‌های سطح یک کشور تشکیل و مأموریت هر یک از این کارگروه‌ها در صورتجلسه درج گردد.

 

 

کلید واژه ها: نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور سیزده دانشگاه سطح یک کشور دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.