بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - بهار سال۱۴۰۱

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۷۳۱۱ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۲۹۱۶
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه در بهار سال ۱۴۰۱، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - بهار سال۱۴۰۱

به استحضار می‌رساند اداره کل امور رفاهی دانشگاه برای ایام بهار ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۷/‏۰۲/‏۱۴۰۱‬ لغایت ۲۰/‏۳/‏۱۴۰۱‬‌‌‌‌‌‌‌ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی، متقاضیان ارجمند با توجه به تاریخ دوره‌های مشخص شده و مطالعه دقیق شرایط اعلام شده (پیوست نامه) از ساعت ۱۱ صبح روز یک شنبه مورخه ۱۱/‏۰۲/‏۱۴۰۱‬  با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس: https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

لازم به یادآوری است مراکز اقامتی معرفی‌شده تابع اطلاعیه و مصوبات ستاد کرونای کشور بوده و کلیه مراجعه کنندگان و میهمانان مراکز اقامتی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اقامت و همچنین زمانبندی ممنوعیت سفر می‌باشند.

همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران به آدرس: refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ اداره همایش‌های آموزشی و فرهنگی فرح آباد ساری از ساعت ۸ لغایت ۱۷:۳۰ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

 

شرایط ثبت نام و جدول دوره بهار سال ۱۴۰۱

 


 

1582433376-1567244368-1802127-house-house-vector-villa-small-houses-png-and-vector-png-house-650-693-preview.png

سامانه رزرواسیون اقامتگاه‌ها و امکانات دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌

شماره تلفن‌های: ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱

 

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.