برگزاری انتخابات دومین دوره ارکان شورای صنفی کارمندان دانشگاه‌های دولتی کشور

۰۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۳ کد : ۳۵۹۱۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۳
انتخابات دومین دوره ارکان شورای صنفی کارمندان دانشگاه‌های دولتی کشور در تاریخ: ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ در تالار شهید سردار سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.
برگزاری انتخابات دومین دوره ارکان شورای صنفی کارمندان دانشگاه‌های دولتی کشور

جای بسی خرسندی است که بعد از سال‌ها مساعی ارزنده و چالش‌های متعدد، اینک نهاد صنفی کارمندان دانشگاه‌ها به سطحی از بالندگی خود رسیده است که همه ما به وجود آن افتخار می‌کنیم. به حول و قوه الهی پنجمین نشست سراسری نمایندگان شورای صنفی کارمندان دانشگاه‌ها و انتخابات دومین دوره ارکان شورا با شکوه کم نظیری در دانشگاه تهران برگزار شد. تنها کاستی این مجمع شکوهمند جای خالی مسئولین وزارت عتف بود. لیکن کیفیت محتوایی مباحث، تعامل سازنده شرکت کنندگان و فضای صمیمی حاکم بر نشست، این تنها کاستی جلسه را به حاشیه برد. اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات ارکان شورای صنفی (هیأت رئیسه، هیأت نظارت- شورای مرکزی) از مهمترین برنامه‌های این نشست بود و الحمدالله دستاوردهای زیادی به همراه داشت.

گزارش حاضر نگاه اجمالی به برنامه‌های این نشست دارد. امیدواریم اعضای منتخب جدید در پناه ایزد منان در مسیر احقاق حقوق قانونی همکاران خود موفق و مؤید باشند.
 

هیأت مؤسس شورای صنفی کارمندان دانشگاه‌های دولتی کشور
ستاد برنامه ریزی و برگزاری دومین مجمع عمومی


‌‌‌‌جهت دانلود گزارش کلی پنجمین نشست مجمع عمومی شورای صنفی کارکنان دانشگاه‌های دولتی کشور کلیک نمائید.


جهت دانلود گزارش دبیرخانه مجمع کلیک نمائید.


جهت دانلود گزارش دکتر یوسفی رئیس محترم شورا در مجمع عمومی کشوری کلیک نمائید.


 



 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.