تقدیم هدیه ازدواج به همکاران دانشگاهی

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۲ کد : ۹۲۲۳ اطلاعیه ها و بخشنامه ها اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۲۵۸۴
تقدیم هدیه ازدواج به همکاران دانشگاهی

به استحضار می‌رساند به منظور تشویق و ترویج فرهنگ و سنت حسنه ازدواج و به میمنت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و با عنایت به موافقت معاون محترم اداری و مالی دانشگاه، اداره کل امور رفاهی در نظر دارد به همکاران محترم دانشگاهی اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی در طی سال جاری هدایا و تسهیلات سفر به شرح ذیل تقدیم نماید:

۱- چنانچه زوجین (آقا و بانو) هر دو همکار دانشگاهی باشند یک دوره سفر معنوی و زیارتی عتبات به کربلای معلی و نجف اشرف شامل اسکان، تغذیه و همچنین کمک هزینه رفت و برگشت اهدا خواهد شد.

۲- چنانچه یکی از زوجین (آقا یا بانو) همکار دانشگاهی باشد هدیه سفر شامل یک دوره اقامت رایگان در یکی از شهرهای ایران که اطلاعات آن در بخش اقامتگاه‌های رفاهی وب سایت اداره کل امور رفاهی به آدرس http://refah.ut.ac.ir درج شده است و همچنین کمک هزینه رفت و برگشت اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است تمامی همکاران محترم هیأت علمی و غیرهیات علمی با وضعیت استخدامی رسمی، پیمانی و قراردادی (بر اساس حکم کارگزینی) که از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ مقارن با روز عید سعید قربان نسبت به ثبت ازدواج در دفاتر رسمی اقدام نموده باشند مشمول استفاده از هدیه تسهیلات و خدمات مذکور خواهند شد.

لذا خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی، واجدین شرایط درخواست خود را به همراه مدارک ازدواج با ذکر تاریخ و مقصد سفر به اداره کل امور رفاهی دانشگاه ارسال نمایند.

کلید واژه ها: هدایا و تسهیلات سفر کارکنان دانشگاه اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران چشم انداز رفاهی دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.