نحوه دریافت بخشی از هدایای منتخبین بیست و دومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۱۳۸
نحوه دریافت بخشی از هدایای منتخبین بیست و دومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران

ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک ویژه به جهت کسب موفقیت تحصیلی فرزندان همکاران محترم دانشگاه، به استحضار می‌رساند اداره کل امور رفاهی در نظر دارد طبق سنوات گذشته از تلاش فرزندان همکاران محترم که بر اساس دستورالعمل اعلام شده در بخشنامه‌های ارسالی قبل ممتاز شناخته شده‌اند، قدردانی نماید. نظر به اینکه بخشی از هدایای "بیست و دومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران" با حمایت و مساعدت بنیاد علمی آموزشی قلم چی و بنیاد حامیان دانشگاه در قالب بسته‌های کتاب اعطا می‌گردد، لذا لیست منتخبین و سقف ریالی هدایا جهت سفارش کتاب به پیوست ارسال می‌گردد. برگزیدگان جشنواره می‌توانند ضمن مطالعه دقیق فایل راهنمای پیوست از روز شنبه ۱۸ بهمن تا پایان روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه با ورود به سایت http://vistor.shop نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های مورد نظر با توجه به نکات ذیل اقدام فرمایند.

بسته‌های کتاب بر اساس سفارش، به مسئولین محترم رفاهی واحدها تحویل خواهد شد. ضمناً به همکاران ارجمندی که فرزند آنها مشمول دریافت هدیه می‌باشد طی نامه شماره ۷۸۹۶۶۲۴ مورخ ۱۳/‏۱۱/‏۹۹‬ اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

نکات قابل توجه:
- با توجه به فایل راهنمای پیوست، ورود به سایت صرفاً با شماره تلفن همراه اعلام شده به اداره کل امور رفاهی میسر می‌باشد.
- ثبت سفارش تا سقف اعتبار مندرج در جداول و فقط یک بار امکان پذیر می‌باشد. چنانچه مبلغ ریالی سفارش کتاب کمتر از سقف مشخص شده انجام پذیرد، پس از نهایی شدن، امکان مراجعه مجدد به سایت برای سفارش مانده اعتبار ممکن نخواهد بود.
- با توجه به فرآیند تقدیم هدایا از ثبت سفارش تا ارسال به واحد محل خدمت همکاران گرامی، بازه زمانی اعلام شده قابل تمدید نمی‌باشد.

ضمناً در نظر است "بیست و دومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران" به صورت نمادین و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، صرفاً با حضور تعدادی از اعضای محترم هیأت رئیسه، مدیران ارجمند دانشگاه و تعداد محدودی از منتخبین گرامی با اهدا الواح تقدیر و تقدیم هدایا برگزار گردد.

زمان و نحوه برگزاری مراسم متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

راهنمای انتخاب کتاب

دانش آموزان دانشجویان

‌‌‌‌المپیادی‌ها دانش آموختگان

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه ارائه گزارش عملکرد رفاهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.