معرفی پروژه مسکن خلیج جهاد دانشگاهی تهران(بخشنامه)

۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸ کد : ۱۱۸۹۹ اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۲۸۷۲

به پیوست نامه شماره ۱۳۹۹۰۴۰۲/‏ ت‬ م مورخ ۰۹/‏۰۴/‏۹۹‬ تعاونی مسکن کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، منضم به مشخصات و شرایط پروژه ساختمانی خلیج واقع در منطقه ۱۸ که در نظر است توسط تعاونی فوق خریداری و احداث شود، جهت استحضار تقدیم می‌گردد. لازم به ذکر است تعداد محدودی از واحدهای این پروژه به کارکنان محترم دانشگاه تهران اختصاص یافته است. لذا آن دسته از همکاران گرامی که متقاضی مشارکت در پروژه می‌باشند؛ می‌توانند نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اولیه به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به حساب شماره: ۱۹۴۰۹۷۵۹ نزد بانک تجارت، شعبه اردیبهشت، به نام تعاونی مسکن کارکنان جهاد دانشگاهی، حداکثر تا تاریخ ۱۷/‏۰۴/‏۹۹‬ اقدام نمایند و اصل سند واریزی را به دفتر تعاونی به آدرس: خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش خیابان ادوارد براون، ساختمان فولاد طبقه اول، تحویل و تصویر آن را به اداره کل امور رفاهی ارسال فرمایند. بدیهی است مطابق بند ۴ پیوست نامه، تاریخ واریز وجه ملاک اولویت بندی تخصیص و انتخاب متراژ آپارتمان خواهد بود.

ضمناً متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های: ۶۶۴۹۵۷۸۵ یا ۰۹۱۲۲۹۹۴۰۴۶ جناب آقای یوسفی نیا تماس حاصل نموده و یا به دفتر شرکت به آدرس مذکور مراجعه نمایند.

‌‌‌مشخصات و شرایط پروژه ساختمانی خلیج واقع در منطقه ۱۸ دانلود کنید

‌‌

‌‌

 

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران مسکن کارکنان دانشگاه اهداف اداره کل رفاهی اداره خدمات رفاهی تعاون


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.